וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת יו"ר ההתאחדות הטורקית

חסן דוגאן הלך לעולמו בגיל 52, בעקבות אירוע לב שהתרחש בעת שסעד עם פאתיח טרים. 90 דקות ובישול לבלילי ב-2:2 של סיבאספור באינטרטוטו

יו"ר ההתאחדות לכדורגל של טורקיה, חסן דוגאן, מת היום (שבת) במפתיע מהתקף לב, והוא בן 52 בלבד. דוגאן נפגש לארוחת צהרים עם מאמן הנבחרת, פאתיח טרים וחבר הנהלת ההתאחדות, לבנט קיזיל, כשלפתע חש ברע. הוא הובהל לבית החולים, אך למרות ניסיונות החייאה, הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

דוגאן נבחר לתפקידו רק לפני חמישה חודשים, לאחר שבעברו היה סגן יו"ר ההתאחדות. תחת כהונתו הקצרה, טורקיה סיימה הופעה מדהימה ביורו 2008, שם הודחה בחצי הגמר על ידי גרמניה. רק לפני ימים אחדים, הודיע דוגאן כי טרים ימשיך לאמן את הנבחרת עד 2012, למרות רצונו של המאמן להתפטר. כאמור, טרים היה עד למוות המצער. דוגאן היה גם חבר הועד האולימפי של טורקיה.

90 דקות ובישול לבלילי במדי סיבאספור

החלוץ הישראלי, פיני בלילי, שב היום (שבת) לפעילות לאחר תקופה ארוכה, והשלים 90 דקות כשקבוצתו הטורקית סיבאספור סיימה ב-2:2 את משחקה מול גרבאלי ממונטנגרו, במסגרת הסיבוב השני באינטרטוטו.

כזכור, בלילי החמיץ קרוב למחצית ממשחקי סיבאספור בעונה שעברה בגלל פציעה, והוא שב למגרשים לאחר היעדרות ממושכת בת למעלה מחצי שנה. הערב, פתח בלילי בהרכב במשחק הרשמי הראשון של סיבאספור לעונת 2008/9.

הטורקים, בהרכבם החזק, התקשו מאוד מול גרבאלי ממונטנגרו, מה שצריך להדליק נורה אדומה לעירוני קרית שמונה, שתשחק מול מוגרן המונטנגרית בגביע אופ"א. בלילי שיחק 90 דקות ובישל את השער הראשון למהמט יילדיז בדקה ה-14. גרבאלי ביצעה מהפך, אך יילדיז השלים צמד עוד לפני ההפסקה, וקבע את תוצאת המשחק. במהלך המחצית הראשונה אגב, איבדו שתי הקבוצות שחקן בכרטיס אדום. הגומלין יתקיים בטורקיה בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully