וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמא מיה! "אבבא" ביחד!

5.7.2008 / 9:50

חברי להקת הפופ הופיעו לצד הכוכבים מריל סטריפ ופירס ברוסנן בבכורה של הסרט "מאמא מיה!" המבוסס על להיטיהם

ארבעת חבריה של להקת הפופ האגדית "אבבא" נראו יחדיו אמש (שישי) בפעם הראשונה מזה שנים, בבכורה השבדית של הסרט "מאמא מיה!" המבוסס על שיריהם. בני אנדרסון, אנייטה פלטסקוג, ביורן אולבאוס ואנני-פריד לינגסטאד (הידועה כפרידה) צעדו לאורך השטיח האדום בכניסה לבית הקולנוע בשטוקהולם לקול מצהלותיהם של כמה אלפי מעריצים.

הסרט החדש מבוסס על המחזמר המצליח הנושא את אותו שם, בו כלולים 22 מלהיטי הלהקה. הרביעייה השבדית שזכתה לתהילה כשזכתה באירוויזיון ב-1974, הופיעה לאחרונה ב-1986. על פי דיווחים, הוצע להם פעם סכום של מיליארד דולרים תמורת איחודם לסיור הופעות עולמי.

אנייטה ופרידה חיבקו את השחקנית מריל סטריפ המככבת בסרט ושלושתן רקדו יחדיו. ארבעת חברי הלהקה ניצבו על מרפסת בית הקולנוע יחד עם סטריפ וכוכבי הסרט האחרים – פירס ברוסנן, קולין פירת' ועוד.

"כשהתחלתי לשיר די נהניתי מזה", סיפר ברוסנן, הידוע יותר בתור ג'יימס בונד, במסיבת עיתונאים משותפת עם סטריפ ופירת'. "היה קצת מאתגר ללבוש טייץ ומגפיים, אבל היה לי מאוד כיף לעבוד על הסרט", סיפר ברוסנן.

בין שירה לטייץ

פירת', שכיכב בעבר בסרטי "יומנה של ברידג'ט ג'ונס" וכמר דרסי בסדרה הבריטית "גאווה וגאה קדומה", אמר שההיבטים המפחידים של הכנת הסרט היו גם מעוררי המוטיבציה ביותר. "יש ציטוט של מיילס דייויס שאני מוקיר: 'אל תשחק מה שאתה יודע, שחק מה שאתה לא יודע'", אמר פירת'.

אולבאוס שיבחה את היכולות הווקליות של השחקנים: "רובם לא מאמינים שביכולתם לשיר, אבל אני מבטיחה לכם שהם בהחלט מסוגלים לכך".

תלבושות הטייץ הצמודות היו עניין אחר.

"זה גורם לכל מיני בליטות שאתה לא רוצה ולהתפתחויות בלתי רצויות", דיווח פירת'. סטריפ סיפרה כי רצתה לשיר מאז הופיעה במחזות זמר בימי התיכון. "אלה היו צעדיי הראשונים כך שזה היהב קצת כמו לשוב הביתה לדבר אותו אני מאוד מאוד אוהבת". כשנתבקשה להגיד מהו שיר "אבבא" האהוב עליה אמרה סטריפ: "אני לא יכולה לומר, בכנות, אין לי שיר מועדף. זה כמו להגיד איזה מילדיי מועדף עליי או איזה מסרטיי הוא האהוב עליי ביותר. אני לא חושבת על כך, במונחים שלקוחים מעולם הספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully