וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון מזועזעת מרצח "בסגנון טרנטינו"

טלי גולדשטין

3.7.2008 / 17:27

שני סטודנטים צרפתים לביוכימיה נדקרו 250 פעמים לפני שדירתם הועלתה באש, ככל הנראה כדי לכסות על עקבות הרצח

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: ארנון מעוז)

שני סטודנטים צרפתים למחקר גנטי נכפתו, נדקרו למוות והועלו באש בדירתם השכורה בלונדון בתקיפה אלימה בסגנון סרט של קווין טרנטינו. לורן בונומו וגבריאל פרז, בני ה-23, שהו בלונדון במסגרת תוכנית חילופי סטודנטים ב"אימפריאל קולג'". הם נדקרו 250 פעמים לפני שדירתם הועלתה באש בניסיון, ככל הנראה, לכסות על עקבות הרצח.

מקורות במשטרת לונדון מסרו היום (חמישי) כי הקורבנות, שתוארו כ"שניים מהסטודנטים החכמים בכיתתם", נמצאו כפותים ופיותיהם מכוסים. לפי החשד, הם עונו במשך שעות לפני שמתו לבסוף.

אחד מהבלשים תיאר את הרצח כסצינה מסרט של הבמאי האמריקאי קוונטין טרנטינו, שסרטיו ידועים באילמות הקשה שבהם. "היקף האלימות יוצא דופן. זה היה כמו סצינה מסרט כנופיות של טרנטינו אלא שהקורבנות אינם פושעים. הם היו שני אנשים מוכשרים וחפים מפשע ללא רקע פלילי".

מיק דותי, חוקר במשטרת לונדון, אמר כי השכנים הזעיקו את שירותי החירום ביום ראשון בערב לאחר ששמעו קול פיצוץ בוקע מהדירה. עוד אמר כי משפחות הקורבנות הגיעו ללונדון על מנת לזהות את הגופות. "בני המשפחות הגיעו מצרפת. נפגשתי עמם והבוקר הם נאלצו לעבור את החוויה הנוראית של זיהוי בניהם", הוסיף.

המשטרה בהלם

על פי הערכות המשטרה, בונומו ופרז, שני הסטודנטים לביוכימיה, נדקרו בכל חלקי גופם והיו ללא רוח חיים עוד לפני שהאש הוצתה בדירה. "הפציעות מזעזעות. כל מי שעבד על המקרה, ואני ביניהם, הזדעזע עד עמקי נפשו ממה שראו עיניו. במהלך כל הקריירה שלי כשוטר, מעולם לא ראיתי פציעות כאלו", אמר דותי.

קציני המשטרה אמרו כי אינם יודעים מדוע הותקפו הסטודנטים וביקשו מכל מי שיודע דבר מה לגבי המקרה לפנות למשטרה. לפי אחת הסברות, הסטודנטים היו קורבן לטעות בזיהוי. לא נמצא כלי נשק והמשטרה מחפשת באזור לרמזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully