וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלה שביתת הרשויות המקומיות

פנחס וולף

3.7.2008 / 13:42

יו"ר מרכז השלטון המקומי ושר הפנים מאיר שטרית הגיעו להסכם בנושא מימון השכר לעובדי הרשויות המקומיות. העלות: 400 מיליון שקלים

הושג סיכום בין שר הפנים, מאיר שטרית ויו"ר מרכז השלטון המקומי עדי אלדר, בנושא מימון הסכם השכר לעובדי הרשויות המקומיות. הרשויות יחתמו על הסכם השכר, והשביתה שתוכננה ליום ראשון תתבטל.

בישיבת הנהלה שהתקיימה היום במרכז השלטון המקומי הוחלט כי יתווספו כ-400 מיליון שקל בשלוש שנים עבור 113 אלף עובדי הרשויות המקומיות. כמו כן, שטרית הציע להוסיף 50 מיליון שקלים למענקים לכ-185 רשויות המקבלות מענקי איזון, כדי לאפשר להן לשלם שכר. המשמעות היא שהרשויות העצמאיות נטולות המענק יממנו את הסכם השכר ממקורות עצמיים. ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי, טען כי רוב הרשויות העצמאיות מקבלות את הסיכום ויפעלו לפיו.

"אני שמח שבמאמץ שהצלחנו להגיע לסיכום אשר ימנע את ההשבתה המתוכננת של הרשויות המקומיות החל מיום ראשון", אמר שטרית. "ישנה חשיבות רבה למתן אפשרות לרשויות המקומיות לתפקד ללא הבאתן לגירעונות אשר יקשו עליהן בעתיד את תשלום המשכורות ומתן השירותים לציבור".

"אני מברך על הסיכום אליו הגענו", אמר עדי אלדר, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית כרמיאל. "ברור כי מדובר בשיפוי חלקי אותו נצטרך להרחיב גם בשנות התקציב הבאות, אך כזה שמאפשר חתימה על ההסכם ומניעת המשבר בלי שהציבור הרחב יצטרך לסבול במהלך חודשי הקיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully