וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים בקדימה: "לפטר את דיכטר"

פנחס וולף

2.7.2008 / 16:14

הבכירים זעמו על השר לביטחון פנים, שכינס מסיבת עיתונאים על הפריימריז בקדימה בזמן הפיגוע. דיכטר: "חייבים להחליף את אולמרט"

בכירים ב"קדימה" מתחו היום (רביעי) ביקורת חריפה על השר לביטחון פנים אבי דיכטר, שכינס מסיבת עיתונאים דקות אחדות לאחר הפיגוע בירושלים, והתייחס לפריימריז במפלגה. הבכירים אף פנו לראש הממשלה אהוד אולמרט ודרשו ממנו לפטר לאלתר את דיכטר. "במקום למהר לשטח, דיכטר בחר לעסוק בפוליטיקה", אמרו.

דיכטר מתח במסיבת העיתונאים שכינס ביקורת חריפה על כוונתו של אולמרט להתמודד בפריימריז ב"קדימה" שעתידים להיערך בספטמבר. "כל מהלך וכל תרגיל להכשיר את הקרקע לבחירת אולמרט - יש בזה הולכת שולל של אנשי קדימה והציבור בישראל", אמר דיכטר.

דיכטר הוסיף כי אם אולמרט ימשיך לעמוד בראש "קדימה" בבחירות הקרובות היא תחדל מלהתקיים כמפלגת שלטון. "אולמרט תרם ותורם לקדימה ולמדינה תרומה חשובה מאוד, אך הנסיבות מחייבות לקבוע את מחליפו. קדימה לא תהיה מפלגת שלטון אם הוא יהיה יו"ר קדימה", אמר דיכטר.

מיד לאחר מסיבת העיתונאים מיהר דיכטר לזירת הפיגוע, וקיבל סקירה מבכירי המשטרה בשטח. דיכטר אף התייחס לפיגוע ואמר כי "המחבל לקח את הכלי שניתן לצורכי עבודתו והשתמש בו כדי לצאת למסע רצח, צריך לזכור כי שליש מתושבי ירושלים הם ערבים, אבל כל ירושלים היא בריבונות ישראל. מי שחושב שהם יצליחו לחתוך חתיכות מירושלים ולהוציאם משליטה של מדינת ישראל טועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully