וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפרון נידון לשנה וחצי מאסר על תנאי

נתיב נחמני

2.7.2008 / 9:57

בנוסף גזר עליו ביהמ"ש קנס של עשרים אלף שקל, באשמת אחזקת סכין וגרימת תקלה ציבורית. לדבריו, "העונש חמור מידי"

איריס דומאני

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

שנה וחצי מאסר על תנאי וקנס של עשרים אלף שקל – זה העונש שגזר היום (רביעי) בית משפט השלום בתל אביב על יעקב אלפרון, שהורשע לפני כארבעה חודשים בגרימת תקלה ציבורית ואחזקת סכין.

בכתב האישום נכתב כי מפגש מקרי לפני שנתים בין אלפרון לבין כמה מאנשיו של עמיר מולנר הידרדר עד כדי שליפת סכינים ואקדח, אבל הסתיים לבסוף בלי נפגעים. המפגש התרחש במסעדת "מפגש הסטייק" בתל אביב. שם ישב מולנר בחדר ה-VIP ובכניסה עמדו מאבטחיו. עם אלפרון היה גם איציק פינס, שהורשע גם הוא.

מתוך לחץ, שלף מאבטחו של מולנר אקדח וכיוון אותו לעבר אלפרון ואנשיו. רוב האורחים במסעדה השתטחו על הרצפה ברגע שהתחילה המהומה ולנוכח האקדח השלוף העדיפו אלפרון ואנשיו לנטוש את הזירה. בכתב האישום המקורי, הואשם אלפרון בתקיפה ובהחזקת סכין, אך בעקבות הסדר טיעון הורדו סעיפי האישום לגרימת תקלה ציבורית ואחזקת סכין בלבד.

מאז שהוגש כתב האישום ב-2006 נתון אלפרון במעצר בית. "עמדתי על הנסיבות לחומרה כשכולן מצדיקות הטלת עונש שיהיה בו כדי להרתיע את הנאשם מלחזור ולבצע את העבירות ולהיטיב דרכיו", אמרה השופטת דורית רייך שפירא בגזר הדין והוסיפה כי שקלה בגזר דינה גם את עברו הפלילי המכביד של אלפרון, האינטרס הציבורי שבהענשתו, ויחד עם זאת את העובדה כי אלפרון נתון במעצר בית במשך זמן רב.

בנוסף לעונש המעצר על תנאי ולקנס הכספי חייבה אותו השופטת לחתום על התחייבות בסך מאה אלף שקל שבמשך שלוש שנים לא יעבור עבירת אלימות. בתום הדיון אמר אלפרון לוואלה! חדשות כי הוא אינו מרוצה מגזר הדיון שניתן היום וכי העונשים הכספיים שהטילה עליו השופטת כבדים מדי בייחוד לנוכח העובדה שהיה נתון במצער בית ארוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully