וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולגולת שנמצאה בגולן אינה של נעדר מוכר

נתיב נחמני

1.7.2008 / 19:02

מבדיקות מעבדה ראשונות עולה כי העצמות שנמצאו בגולן אינן של דנה בנט, מג'די חלבי וגיא חבר, אחרי כולם מחפשים כבר שנים

מבדיקות ראשונות שנערכו היום (שלישי) במכון לרפואה משפטית "אבו כביר", עולה כי הגולגולת והעצמות שנמצאו אמש ברמת הגולן אינם שייכים לנעדרים מהצפון, בהם הנערה דנה בנט והחיילים מג'די חלבי וגיא חבר. מהמשטרה נמסר כי תוצאות נוספות יפורסמו בקרוב. החיפוש אחר שלושת הנעדרים, והתעלומות המלוות את העלמויותיהם, נמשך.

דנה בנט, נעלמה ב-1 באוגוסט 2003 כשהייתה בת 18. בפעם האחרונה נראתה כשירדה לפנות בוקר ממונית שירות ליד בית דודה בטבריה, לאחר ששבה מעבודתה במסעדה. לפי עדות החברה, היא ירדה מהמונית בתחנת אוטובוס הסמוכה לאצטדיון הכדורגל בעיר, והחלה ללכת לכיוון בית משפחתה. מאז לא ראה אותה איש. בסביבות השעה 2:00 באותו לילה, נקלט אות מהטלפון הנייד שלה בסמוך למושבה מגדל.

טוראי מג'די חלבי נעדר מיום שלישי ה-24 במאי 2005 כשהיה בן 18. ביום העלמו, הודיע חלבי להוריו כי הוא חוזר לבסיסו והוא נראה בפעם האחרונה בכפרו, כשהוא תופס טרמפים. הוא הוגדר כנעדר על ידי ראש אגף משאבי אנוש בצה"ל שבועיים לאחר העלמותו. כחלק מהמאמץ למצוא מידע שיביא לפתרון תעלומת היעדרותו הציעה משפחתו פרס כספי בסך 10 מיליון דולר.

גיא חבר, חייל צה"ל ששירת בחיל התותחנים, יצא מבסיסו ברמת הגולן ב-1997 ומאז נעלמו עקבותיו. בעת ההעלמות היה בן 20. משפחת חבר טוענת מאז כי גיא נמצא בשבי הסורי. במלאת עשר שנים להעדרו פנתה רינה חבר, אימו של גיא, אל ראש הממשלה אהוד אולמרט, ושאלה אותו מדוע לא נעשים מספיק מאמצים למצוא ולהשיב את בנה. משפחתו של גיא חבר הציעה פרס כספי של חצי מיליון ש"ח לכל מי שיספק מידע שיביא לפתרון תעלומת היעלמותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully