וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בבת ים: גבר בן 51 נורה למוות

נתיב נחמני

30.6.2008 / 22:33

ההרוג, עצמון ג'רבי, שריצה תקופת מאסר בארה"ב, גורש לישראל ומאז הוא התגורר בבית אמו. המשטרה מעריכה כי מדובר בארוע פלילי

עצמון ג'רבי, תושב בת ים בן 51, נרצח היום ביריות סמוך לפתח ביתו שברחוב שפירא בעיר, ככל הנראה על רקע סכסוך בין עבריינים בעולם התחתון. עדי ראיה דיווחו על שני חשודים שנמלטו מהמקום. כוחות משטרה גדולים בסיוע מסוק פתחו בסריקות אחר החשודים אך הם טרם נתפסו.

ג'רבי, המוכר למשטרה מתחום עבירות הסמים, חזר לארץ לפני כחודשיים, לאחר שגורש מארצות הברית. לפני כשבע שנים הוא נתפס בארצות הברית כשברשותו נמצאו כ-250 אלף כדורי אקסטזי. הוא נשפט, הורשע ומאז ריצה שם את עונשו.

על פי הערכות המשטרה, שני המתנקשים ארבו לאיש מתחת לבית אמו בו התגורר לסירוגין מאז שב לארץ. סמוך לשעה 22:00 כשיצא מפתח הבניין לעבר רכבו, ירו לעברו השניים מספר רב של יריות. על פי ממצאי הזירה, ג'רבי ניסה להימלט, אך לאחר כעשרה מטרים נפל ומת על מעבר החציה שברחוב. כתוצאה מהירי נופצו שמשות כלי רכב שחנו בשני צידי הכביש. שכנים סיפרו לוואלה! חדשות כי הגבר מת מיד מפצעיו. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום קבע את מותו. כוחות משטרה גדולים שהגיעו למקום זמן קצר לאחר האירוע פתחו בפעולות חקירה במקביל לסריקות לאיתור החשודים.

במסגרת החקירה שניהלה נגדו סוכנות הסמים האמקיראית בשיתוף עם היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, נעצרו בארצות הברית תשעה ישראלים נוספים ושניים בישראל, בחשד שהפעילו רשת להברחת סמים מישראל לארצות הברית. טרם ידוע אם הרקע לרצח היום קשור בפרשייה שנחשפה אז.

מפקד מרחב איילון, ניצב משנה ישראל טל, אמר בזירת האירוע כי החקירה עדיין בראשיתה, "בשלב זה הרקע לאירוע הוא פלילי באופן מובהק ולשאר הפרטים לא אוכל להתייחס".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • סמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully