וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של דני יתום: ליאון ליטינסקי

30.6.2008 / 19:19

חבר הכנסת החדש יחליף את ח"כ דני יתום, שהתפטר היום מהכנסת. ליטינסקי: "אעשה הכל כדי לאחד את מפלגת העבודה"

18 שנה לאחר עלייתו ארצה, ליאון ליטינסקי, יושבע מחרתיים כחבר כנסת, לאחר שח"כ דני יתום (עבודה) התפטר היום (שני) מהכנסת. ליטינסקי טוען כי לא חשב שיכנס למליאה עוד בתקופת הכנסת ה-17. "כניסתי לכנסת משמחת אותי ומטילה עלי אחריות כבדה, אבל עזיבתו של דני היא נושא עצוב עבורי", הוא אמר לוואלה! חדשות.

ליטינסקי החל את הקריירה הפוליטית שלו בשנת 1992, שנתיים לאחר עלייתו ארצה, כחבר בוועד העובדים של חברת החשמל. בשנת 1993, התמודד ללא הצלחה למועצת העיר כפר סבא. היום הוא מכהן כיו"ר ארגון העולים של מפלגת העבודה ושל המועצה הציונית.

בשנת 1999 עזב ליטינסקי את מפלגת העבודה והצטרף למפלגת "עם אחד" שהקים ח"כ עמיר פרץ, משום שהאמין לטענתו בצורך להילחם על זכויות העובדים. "גדלתי בוועד העובדים ואני יודע עד כמה חשובה הגנה על זכויות העובדים במגזר הפרטי, ובמיוחד למגזר העולים", אמר ליטינסקי, "אעשה הכל כדי להיות נציג של מגזר העולים ולהעביר את המסרים הנכונים, ואעשה הכל כדי לאחד את מפלגת העבודה ושהיא תקבל מקסימום תמיכה במגזר העולים".

ליטינסקי מציג עמדות מרכז בנושאים המדיניים-ביטחוניים בנושאי הסכסוך ישראלי-פלסטיני ועמדות מרכז-שמאל בנושאים חברתיים. בכל הנוגע לרמת הגולן סירב להביע עמדה החלטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully