וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימה תקבע תאריך לפריימריז ב-10 ביולי

פנחס וולף

30.6.2008 / 16:03

בישיבת הסיעה הוסכם על תאריך לכינוס מועצת המפלגה. לבני הגיבה על תלונה שהוגשה על חשד לזיופים במפקד: "קריטי שנבדוק זאת"

סיעת מפגלת קדימה החליטה היום (שני) אחר הצהרים לכנס את מועצת המפלגה ב-10 ביולי כדי שזו תדון במועד הפריימריז לראשות המפלגה. בפני המועצה קיימות מספר הצעות לתאריכי הבחירות המקדימות, בהן הצעתו של יו"ר ועדת ההיגוי של המפלגה, ח"כ צחי הנגבי, לקיים את הפריימריז ב-18 בספטמבר וסבב שני ב-22 באותו החודש. הצעה נוספת היא לקיים את הסבב הראשון של הבחירות המקדימות ב-1 לספטמבר.

"קדימה צריכה גם לקבוע את התאריך וגם לסגור את ספר הבוחרים מהר. אני חושש שראש הממשלה ימשוך זמן וידחה את ההחלטה לצאת לפריימריז עד היציאה לפגרה". כזכור, בשבוע שעבר, ח"כ אלקין ומרינה סולודקין הצביעו נגד הודעת ראש הממשלה בדיון שהתקיים במליאה.

בתוך כך, הגיבו חברי המפלגה לתלונה שהגישו אמש על חשד לזיופים בהתפקדות למפלגה. שרת החוץ ציפי לבני, המתמודדת על ראשות המפלגה, עקצה את ההתנהלות במפלגת הליכוד ואמרה כי "חלקנו באנו ממפלגה עם תופעות בלתי נסבלות המלוות את מפקד החברים. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להישאר במקום הזה". היא הוסיפה שלדעתה "קריטי שוועדת המפלגה או המבקר יבדקו את התופעות".

עמותת אומ"ץ (אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי)הגישה אמש תלונה במשטרה על חשד לזיופים בפריימריז לבחירת יו"ר קדימה. יו"ר העמותה אריה אבנרי פנה במכתב לראש אגף החקירות במשטרה ניצב יוחנן דנינו ותיאר בפניו חשדות למספר עבירות. ביניהן, מתפקדים שלא שילמו מכיסם את דמי החבר, חברים שנרשמו ללא ידיעתם, ופעילים שקיבלו תפקידים בזרועות השלטון.

"על פי מידע שפורסם לאחרונה בכלי התקשורת, רבים מאלו שנרשמו כמתפקדים לא שילמו מכיסם את דמי החבר. הם נתנו צ'ק וקיבלו מזומנים מגורם עלום", כתב אבנרי. לטענתו, רבים מהרשומים במפקד קדימה כחברים, אינם יודעים על כך. "אותם חברים נרשמו בלא ידיעתם על ידי גורמים עלומים והופתעו בימים אלה מפניות הכתבים שבישרו להם על דבר חברותם לכאורה במפלגת קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully