וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה: זיופים בהתפקדות למפלגת קדימה

פנחס וולף

30.6.2008 / 10:36

על פי החשדות, שעלו בתלונה שהגישה עמותת אומ"ץ, רבים מהתפקדים "נתנו צ'ק וקיבלו מזומנים מגורם עלום" ורבים לא ידעו כלל שהם רשומים

עמותת אומ"ץ (אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי)הגישה אמש (ראשון) תלונה במשטרה על חשד לזיופים בפריימריז לבחירת יו"ר קדימה. יו"ר העמותה אריה אבנרי פנה במכתב לראש אגף החקירות במשטרה ניצב יוחנן דנינו ותיאר בפניו חשדות למספר עבירות. ביניהן, מתפקדים שלא שילמו מכיסם את דמי החבר, חברים שנרשמו ללא ידיעתם, ופעילים שקיבלו תפקידים בזרועות השלטון.

"על פי מידע שפורסם לאחרונה בכלי התקשורת, רבים מאלו שנרשמו כמתפקדים לא שילמו מכיסם את דמי החבר. הם נתנו צ'ק וקיבלו מזומנים מגורם עלום", כתב אבנרי. לטענתו, רבים מהרשומים במפקד קדימה כחברים, אינם יודעים על כך. "אותם חברים נרשמו בלא ידיעתם על ידי גורמים עלומים והופתעו בימים אלה מפניות הכתבים שבישרו להם על דבר חברותם לכאורה במפלגת קדימה".

"פעילים בכירים פעלו כדי לפקוד קבוצות ומשפחות. בתמורה קיבלו תפקידים בזרועות השלטון השונות. כך אירע, למשל, בסביבתו הקרובה של שר התחבורה שאול מופז. נראה לנו כי יש מקום לפתוח בחקירה מיידית של המשטרה בנושא רגיש זה כדי לברר אם מאחורי הפעילים שלכאורה עברו על החוק עומדים אישים מצמרת קדימה המשמשים בתפקידים ממלכתיים רמי דרג".

דובר קדימה שמוליק דהן מסר בתגובה לתלונה כי "תנועת קדימה רואה בחומרה כל ניסיון לפגוע בהליך טוהר המפקד שלה וקוראת לכל אדם שבידיו מידע על הליכי התפקדות לא כשרים להפנותם למבקר התנועה, רו"ח יהודה בר לב, על מנת שיוכל למצות את הליך הבדיקה". דהן ציין כי "מנגנוני הבקרה שהמפלגה גיבשה לעצמה הוכיחו עצמם ואף הובילו במספר מקרים לפסילתם של בקשות הצטרפות אשר לא עמדו בהליך הצטרפות תקין למפלגה". מלשכת שר התחבורה נמסר בתגובה כי "הדברים הם קשקוש ומשוללים כל יסוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully