וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקור לבנוני: "חסן נסראללה מבטיח ומקיים"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

30.6.2008 / 9:19

מקור לבנוני לוואלה! חדשות: "לישראל לוקח זמן להבין שחיזבאללה לא מוותר על דרישותיו". מעריך: "ייתכן ויושג שקט בקרוב"

"אנו ממש לא מופתעים מאישור עסקת חילופי השבויים בין ישראל לחיזבאללה. זה היה צריך לקרות במוקדם או במאוחר, פשוט לישראל תמיד לוקח הרבה זמן להבין שחיזבאללה לעולם לא מוותר על עקרונותיו ודרישותיו" – כך מסר לוואלה! חדשות מקור לבנוני המזוהה עם חיזבאללה. לדברי המקור, עסקת חילופי השבויים הייתה יכולה להיחתם כבר מזמן, אילו ישראל הייתה מכירה בקיומו של חיזבאללה.

"בסופו של דבר, חסן נסראללה מעולם לא הוליך שולל את תומכיו משום שהוא אף פעם לא אומר דברים ללא סיבה", המשיך המקור. "נסראללה יודע על מה הוא מדבר והוא מקיים את מה שהוא מבטיח".

להערכת המקור, חיזבאללה לא יסכים להתפרק מנשקו גם אם יושג שקט באזור. "אני יודע שכעת נשאלת השאלה 'מה הלאה'. האם מישהו בישראל יכול להבטיח שישראל אינה מתכננת להיכנס ללבנון ולחפש אחר צרות שוב פעם? מה שניתן לומר הוא שאם זה לא יקרה ואם יושג הסדר בנוגע לחוות שבעא, נדע שקט באזור. יחד עם זאת אני מעריך כי בתקופה הקרובה חיזבאללה לא יסכים להתפרק מנשקו אפילו אם כל המכשולים יוסרו".

המקור מציין כי חיזבאללה חייב לשלוט בלבנון על מנת להביא לשקט. "לא יושגו שקט ושיחות שלום מבלי שחיזבאללה יקבל את מושכות השלטון בלבנון. ברור גם ששיחות השלום בין סוריה לישראל נולדו מתוך נשמתו של חיזבאללה משום שחיזבאללה ממלא תפקיד מרכזי גם בסוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully