וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קונטאר חש ששילם מחיר כבד מאד"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

29.6.2008 / 18:23

עורך הדין של האסיר הלבנוני ביקר אותו הבוקר בכלא השרון, ונפרד ממנו. לדבריו, "הוא אינו יודע מדוע הוא משלם מחיר כה כבד"

(וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: ארנון מעוז)

האם סמיר קונטאר מתחיל לארוז? בשיחה עם וואלה! חדשות סיפר היום (ראשון) עורך דינו של קונטאר, אליאס סבאג, כי הוא ומרשו מברכים על החלטת הממשלה. "אנחנו מברכים על אישור העסקה על ידי הממשלה. אנו רואים בה צעד בכיוון הנכון לסיום הפרשה בשני הצדדים". עו"ד סבאג הבהיר כי לא קיבל מועד לשחרורו של קונטאר אך העריך כי "זה יקרה בקרוב".

עו"ד סבאג סיפר עוד, כי נפגש עם קונטאר כשעה לפני ההצבעה בממשלה. "קונטאר התרגש מאוד. אני הייתי אופטימי מאוד כי עקבתי אחר הדיווחים בתקשורת שנטעו בי תקווה רבה. אמרתי לקונטאר שלא יהיה מודאג כי יש תיווך בינלאומי בשליחותו של מזכ"ל האו"ם".

לדבריו, קונטאר חש כעס אדיר על ממשלת ישראל שהחליטה לא לכלול אותו בעסקת השבויים בשנת 2004. "קונטאר לא רואה את עצמו כאחראי על גורל רגב וגולדווסר. הוא נשפט כשהיה בן 16 ומאז הוא יושב כבר 30 שנה בכלא. הוא היה אמור להשתחרר בעסקת ג'יבריל ובעסקת טננבאום אולם לא השתחרר. קונטאר חש שהוא שילם מחיר גבוה יותר מאחרים".

"קונטאר תוהה מה הקשר בינו לבין רון ארד, משום שארד נפל בשבי שנים לאחר שקונטאר נכנס לכלא בישראל", ממשיך עו"ד סבאג. "הוא אינו יודע מדוע הוא משלם מחיר כה כבד". בנוגע למידע שחיזבאללה אמור להעביר אודות גורל ארד, העריך עו"ד סבאג כי "אם היה לחיזבאללה מידע על רון ארד, הוא היה מקבל אלף אסירים".

עו"ד סבאג סיפר כי נפרד מקונטאר במחשבה שלא יתראו יותר. "אמרתי לו להתראות. אני מניח שאני לא אראה אותו יותר. עבדתי עבורו שלוש שנים בהתנדבות ואני מקווה שעשיתי את זה במסירות. אמרתי לו שהפעם הבאה שאראה אותו תהיה כשהוא יורד מהמטוס ללבנון. אמרתי לו לנסות לשכוח את השנים בכלא ולחשוב על משפחה או לכתוב ספר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully