וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי גולדווסר: "הניצחון הוא של העם"

פנחס וולף

29.6.2008 / 20:40

אמו של החייל החטוף התייחסה להחלטת הממשלה לאשר את עסקת השבויים. קרנית גולדווסר: "קשה לי ואני עייפה וסחוטה"

(וידאו: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

"אני מרגיש שמחה שהדבר הנכון נעשה", אמר בצהרים (ראשון) שלמה גולדווסר, אביו של החייל החטוף אהוד, לאחר החלטת הממשלה להוציא לפועל את עסקת חילופי השבויים עם חיזבאללה. "היו טעויות ותודה לאל שהן תוקנו. אנחנו לא בסוף הדרך. עכשיו מתחילה הדרך". לדבריו, "מזכיר הממשלה הקריא לנו את ההחלטה, אך ראש הממשלה עדיין בישיבה ולא דיבר אתנו אישית".

בראיון לגלי צה"ל, התייחס גולדווסר גם לדבריו של אולמרט בפתח ישיבת הממשלה, לפיהם ככל הידוע לישראל, החטופים אינם בחיים. "ההתייחסות של ראש הממשלה לחטופים כחללים לא חדשה לנו. זה מבוסס על הערכות. אם זה היה מידע מוצק זה לא היה עובר לרב הראשי של צה"ל, ואני מציע לא לעשות ספקולציות - או שהולכים על עסקה, או שלא הולכים על עסקה. ואם הולכים עליה אז הולכים עליה כמות שהיא".

עופר רגב, אחיו של החייל החטוף אלדד, אמר בתום ישיבת הממשלה, כי "ניסוח החלטת הממשלה הוא פשוט טעות". לדבריו, "זו לא בשורה מבחינתנו, כי עד שלא נראה במו עינינו מה אנחנו מקבלים נמשיך לקוות שיקרה לנו הנס". רגב סיפר גם כי הם לא קיבלו מראש הממשלה לוח זמנים מפורט.

מיקי גולדווסר, אמו של החייל החטוף אהוד אמרה כי "התחושה היא של גאווה לאומית, גאווה להיות ישראלית ויהודית". גולדווסר גם הודתה לתקשורת ואמרה: "אני מחוזקת על ידי העם והתקשורת. אתם תרמתם הרבה מאוד בכל התהליך הזה".

קרנית גולדווסר, אשתו של אהוד, אמרה כי "אחרי השבוע הקשה שעברנו כואב לי, קשה לי, ואני עייפה מאוד וסחוטה מפנים. אני רוצה לעכל את הכל ולנסות להבין מה קרה בשבועות האחרונים. אני צריכה קצת שקט".

על דברי ראש הממשלה כי החטופים ככל הנראה אינם בחיים, אמרה גולדווסר, "אני יודעת שראש הממשלה לא אומר דברים סתם, אבל לא בטוח שזה נכון, כי עוד לא קיבלנו אותם. בגלל זה קשה לי". לדבריה, המשפחות קיבלו רק "אינדיקציה כללית ביותר" על לוח הזמנים לביצוע העסקה".

"אנחנו בכיוןן הנכון לסיום"

מוקדם יותר הביעה קרנית גולדווסר מורת רוח על כך שדברי ראש הממשלה אהוד אולמרט בדבר תמיכתו בעסקת חילופי השבויים הגיעו לתקשורת לפני שהגיעו למשפחות החטופים, ועל כך שראש הממשלה אמר בישיבת הממשלה כי מדובר בחללים.

גולדווסר השתוממה על הצהרת אולמרט. "אני לא יודעת איך הוא יכול להתבטא בצורה חד משמעית שמדובר בחללים, כאשר הוא אומר שהעסקה מתבצעת כדי להסיר את הספק", אמרה. עם זאת, היא ציינה כי "העובדה שראש הממשלה בעד ההחלטה פירושה שאנחנו בכיוון הנכון לסיום הפרשה".

באשר להתנגדות המוסד לעסקה אמר עומרי אבני, אביה של קרנית, כי "המוסד עמד במבחן המציאות בפרשת חאלד משעל, אז הוא תמך בחילופי שבויים כנגד אנשיו שלו. אמנם אלדד ואודי הם לא אנשי מוסד, אבל צריך לעשות הכל כדי להביאם הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully