וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרלמנט יקבע מי יוזמן למסיבות יום הולדת

גיל קדרון

29.6.2008 / 12:54

בית ספר שבדי הגיש תלונה רשמית לפרלמנט, לאחר שילד בן 8 סירב להזמין שני תלמידים. אבי הילד, מצדו, פנה לנציב תלונות הציבור

ישנן סוגיות כבדות משקל שמעוררות אידיאולוגיות ישנות ודוקטרינות עתיקות, וביניהן יכולים רק נבחרי העם, שמבינים את גודל השעה, להכריע. כזה הוא המקרה של ילד שבדי בן 8, שלא הזמין שניים מחבריו לכיתה למסיבת יום ההולדת שלו, מה שהוביל את בית ספרו לטעון כי הפר את זכויותיהם של השניים, וכתוצאה מכך להתלונן רשמית לפרלמנט השבדי. כך דווח היום (ראשון) ברשת ה-BBC.

לפי בית הספר, שממוקם בעיר לונד שבדרום שבדיה, מכיוון שההזמנות חולקו בשטחו, עליו לוודא כי אין בחלוקה הזו משום אפליה. ההזמנות שהעביר הילד בכיתה הוחרמו על ידי המורה, שלא יכולה הייתה לעמוד במראה שני הלא מוזמנים קוברים את פניהם בבושה.

אבי הילד, מצידו, הגיש תלונה רשמית אצל נציב תלונות הציבור בפרלמנט על החרמת ההזמנות. לפי האב, היו לילד סיבות מוצקות וטיעוני ברזל, ולא קיבל את ההחלטה לא להזמינם לפני ששקל את כולם ושוב ושוב: אחד מהם לא הזמין אותו למסיבה שלו, ועם השני הספיק לריב.

"הבן שלי לקח את הסיפור די קשה", אמר האב. "לאף אחד אין זכות להחרים רכוש בצורה שכזו, זה כמו להחרים דואר". פסק הדין, שיהיה ללא ספק תקדימי ובעל השפעות כלל אירופאיות, יינתן עד ספטמבר, לפני שנת הלימודים החדשה.

  • עוד באותו נושא:
  • שבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully