וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - היציבות חוזרת

יאיר טריבלסקי

29.6.2008 / 11:47

יאיר טריבלסקי ניתח את מפת הכוכבים בשמים ויש לו לא מעט בשורות עבורכם. וגם השבוע הוא עונה לשאלות האישיות שלכם

בגדול, השבוע הזה (שבין 29 ביוני ועד 5 ביולי) מביא איתו בשורה של יציבות לזמן הקרוב. מעברו של כוכב מרס למזל בתולה השייך ליסוד האדמה, יעזור לנו להתקרקע בחודשיים הקרובים. אולם באופן נקודתי, השבוע הזה דרמטי למדי, עם בעיות תקשורת מסויימת, בגלל זוית אתגרית של ונוס וזוית פעולה של מרקורי. אם נדע לסנן את האירועים האמיתיים מבעד לסערות הקטנות, נוכל לשמור על יציבות ולא להיסחף.

המעבר המעניין של השבוע

מעברו של מרס למזל בתולה. אחרי חודשיים דרמטיים וסוערים, עם ים של מהפכים רגשיים ופוזות גדולות מהחיים, עובר סוף סוף מרס כשהוא רכוב על סוס גאה למזל בתולה, מקבל את חלוק העבודה האפור, קובע לו"זים ו...מתחיל לעבוד קשה.

כן, כשכוכב הדרייב והעשייה שלנו נכנס למזל בתולה השייך ליסוד האדמה, הגיע הזמן לחזור לשורשים, לגלות את הבסיס הפרקטי שלנו ולהתחיל להשקיע בפרטים הקטנים. מרס מביא איתו את הצורך לנער הצידה את הפוזה ולהסתכל על הדבר האמיתי: מה שאתה רואה, זה מה שיש - כך אומר מרס, מרים את הצעיפים היפים ואת התפאורה הדרמטית ומסתכל פנימה.

זה הזמן לעזוב לרגע את האתגרים הגדולים ואת בלוטת האדרנלין ולהתמודד עם הפרטים אחד לאחד. נושאים הקשורים לתחום המקצועי ולנושאי כושר ובריאות עולים על הפרק.
בתחום המקצועי, זהו זמן להגדיר מחדש את המטרות שלנו, לאן אנו רוצים להגיע ובעיקר איך. בנוסף, זה זמן מצוין לצ'ק אפ זמני בכל מה שקשור לגוף: נושאים כמו דיאטה, משקל יתר, כושר גופני ואכילה נכונה, הופכים להיות משמעותיים מתמיד.

זה הזמן להתחיל לדאוג לגוף שלנו, לדרך שבה אנחנו מאכילים אותו או מתייחסים אליו וליצור דיאלוג משופר בין מה שעובר עלינו מבחינה רגשית לבין הגוף הפיזי שלנו. האם אנחנו מתייחסים אליו יפה, מפנקים אותו ושומרים עליו, או מזלזלים בו ולוקחים אותו כמובן מאליו? זה זמן לשאלות ובעיקר לתשובות כנות.

בנוסף, מפלס הביקורתיות שלנו עולה, ואיתו גם הציניות הבלתי נמנעת. מרס במזל בתולה הופך אותנו לשיפוטיים למדי בעיקר כלפי עצמנו, עם צורך פרפקציוניסטי לעשות הכל באופן מושלם, או לוותר. אולי משום כך זהו זמנם של הפרטים הקטנים שעושים את התמונה הגדולה ולא להיפך. כדאי להתמקד בהם, במקצה השיפורים האישי שלנו כלפי עצמנו וכלפי העולם, לראות את חצי הכוס המלאה ובעיקר לא להתבייש גם לשתות ממנה.
אם באמת נעמוד בדרישות הקשות שלנו מעצמנו, היא גם עשויה להיות טעימה במיוחד... מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות בתולה, דגים, קשת ותאומים.

הזוית האתגרית של השבוע

הזוית האתגרית של השבוע היא זוית העימות בין ונוס רגשית במזל סרטן, לבין כוכב יופיטר במזל גדי שממול. ונוס היא הכוכב הרגשי הקשור למערכות יחסים ולדברים שאנו אוהבים ומתבטאים דרכם. יופיטר הוא כוכב השפע והצמיחה האישית. זוית של עימות בין שני אלה מראה על צורך פנימי למתוח את הרגש למקומות רחוקים, להתרחב אל מחוץ לגבולות היכולת המוכרים לנו ובעיקר לצמוח ולהרחיב אופקים.

זהו זמן להתמקד בכל מה שקשור ליכולת שלנו לנסוע, לראות דברים אחרים, לגלות אופקים חדשים, באמצעות לימודים, טיולים ונסיעות, ולצמוח מעבר לגבולות שהצבנו לעצמנו בתחומים שונים. חשוב להיזהר עם זוית כזו מאופטימיות יתר בכל מה שקשור לנושאים כלכליים ולא להיכנס לשאננות או לעודף בטחון עצמי בשום סיטואציה, כולל נהיגה בכבישים. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, מאזניים, קשת ותאומים.

הזוית הקשה של השבוע

הזוית הקשה של השבוע היא זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין כוכב אורנוס. מרקורי הוא כוכב התקשורת שלנו וכשהוא יוצר זוית פעולה עם אורנוס התזזיתי, התקשורת שלנו משתנה מאוד והופכת לחסרת סבלנות, עצבנית וסוערת.

כעת אנחנו זקוקים יותר לריגושים ולדרמות, מאשר לתקשורת אמיתית שבאה מהלב. אנו עלולים לגלות עכשיו ציניות וגישה פחות אישית, להתעצבן בקלות כשדברים לא קורים כפי שרצינו ולנתק קשרים כשאנו מאבדים שליטה. חשוב במיוחד להיזהר מהניתוקים האלה עכשיו, מכיוון שהם עלולים להביא איתם תוצאות לא רצויות, שנתחרט עליהן בהמשך. סבלנות, אורך רוח והרבה אמפטיה לזולת יעזרו לנו לעבור את הזוית הזו. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות תאומים, בתולה, דלי ואריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - מעברו של מרס למזל בתולה מביא איתו יכולת השקעה אמיתית בעבודה ובבריאות שלכם. אל תאכזבו.

שור - זה עלול להיות שבוע פזיז במיוחד: שמרו על עצמכם ואל תסתבכו.

תאומים - חשוב להימנע מדרמות מיותרות ולא לנתק קשרים גם אם מתחשק.

סרטן - יש הרבה אקשן בסביבה: נסו לנצל אותו בדרך הכי טובה שאפשר.

אריה - זמן מצוין לשיתופי פעולה מכל הסוגים, אריות, ולא לפעולה סוליסטית.

בתולה - הגיע הזמן לאקשן, בתנאי שתגדירו אותו היטב ובאופן מדויק.

מאזניים - זמן לפרוץ חומות וגבולות, אבל לעשות זאת בזהירות רבה.

עקרב - הגיע הזמן לעשות מהלך הקשור למוסדות ולארגונים גדולים.

קשת – לחשוב פעמיים לפני כל פעולה ולא לבזבז כספים.

גדי - זמן טוב להשקיע קצת יותר במערכות היחסים שלכם, או לבנות חדשות.

דלי - להיזהר מתקשורת צינית ופזיזה וממלים שיהיה קשה להחזיר.

דגים - הגיע הזמן לשפר את הדיאלוג עם מי שנמצא ממול ולהעז יותר.

שאלות ותשובות

שאלה: יאיר שלום. נולדתי ב-9.3.82 בשעה 13:35. אין לי זוגיות כרגע וגם לא היתה בשנים האחרונות. האם תוכל להאיר מעט את קצה המנהרה?

תשובה: מפת הלידה שלך אינה קלה. צמידות בין סטורן הנוקשה למרס המייצג את הצד הגברי במפת הלידה ביחד עם מזלות השמש בדגים וירח בבתולה, מייצגת ביקורתיות גבוהה – גם על אחרים וגם על עצמך ובנוסף ונוס במזל דלי שלא ממש מסתדרת עם אינטימיות וקרבת יתר. כוכב יופיטר עובר בינואר למזל דלי ויביא איתו לא מעט אפשרויות חדשות של היכרות, אבל תצטרכי גם לגלות יוזמה, לוותר על הביקורתיות ולפתוח דלת לאלה שינסו להיכנס ולא לפעול באופן פסיבי ומרצה. זה תלוי בך.

שאלה: נולדתי בתאריך 10.1.89 בשעה 00:35. התגייסתי לא מזמן, ב-20.2.08. נפלתי מקורס קצינים שאני נורא רוצה להיות בו. רציתי לדעת אם כדאי לצאת שוב לקצונה בחודש אוקטובר בתור קצינת מחשוב (והאם התחום מתאים לי). כמו כן, מה יקרה איתי השנה מבחינה חברתית, אישית ומקצועית.

תשובה: ובכן, עם האופק במזל אריה וצמידות של השמש וכוכב מרס במזל מאזניים, את בהחלט שאפתנית ויכולה להיות בקורס קצינות, אם כי חשוב לשמור על ריכוז ולהתמקד בעובדות. זוית בין נפטון למרס ולשמש, מביאה איתה לא מעט מצבי רוח שמשפיעים עליך. חודש אוקטובר פותח תקופה לא רעה שבה אפשר לרוץ קדימה. בגדול, זו שנה לא קלה ודורשנית מאוד. אבל השנה הבאה תהיה הרבה יותר קלה, הלחצים ירדו ופתאום הכל יראה אפשרי, בעיקר כשכוכב יופיטר יעלה על הירח שלך במזל דלי. רק סבלנות.

שאלה: שלום יאיר. נולדתי ב- 12.7.56 בשעה 00:05, בעפולה. אני לא מצליחה ליצור קשרים זוגיים, לא מצליחה להחזיר מעמד בשום דבר שאני עושה. חווה הרבה חוסר שקט ומצוקה. האם יש באפשרותי למצוא יחסים זוגיים מתאימים ולהצליח בקריירה כמנחת קבוצות וכמטפלת?

תשובה: האופק שלך במזל טלה מראה על צורך חזק במימוש אישי ובעצמאות רגשית, אבל כוכב מרס, שליט הטלה בבית 12 במזל דגים, פוגע בזוית עימות בירח במזל בתולה ובונוס הרגשית במזל תאומים ויוצר זוית מתח עם אורנוס. יש הרבה משקעים רגשיים לא פתורים הקשורים לגיל הנעורים ואולי גם חוסר הכרה ביכולות שלך וחוסר לגיטימציה בגילאים צעירים מאוד עם הרבה כעסים עמוק בפנים ותסכול של שנים, ששמים לך רגל בכל פעם שאת מצליחה להגיע לחוף מבטחים כלשהו.

יקירתי, אין פתרונות אינסטנט: הגיע הזמן לעבוד קשה, להיכנס לעומק ולהתמודד עם המשקעים והטראומות אחת ולתמיד. ייעוץ פסיכולוגי ובעצם כל סוג של עבודה רגשית עם שחרור משקעי עבר, יעזרו לך להשתחרר ולממש את הפוטנציאל הרב מאוד שיש לך. מעבר סטורן על הירח שלך השנה מראה שזה בדיוק הזמן לכך. אם תשקיעי השנה בעצמך נטו, תוך כדי לימוד מקצוע טיפולי במקביל, תוכלי בשנה הבאה לקצור את הפירות. כל זאת בתנאי שלא תעשי לעצמך הנחות ולא תכנסי למגננה בגלל גילך הלא צעיר. זכרי: לעולם לא מאוחר להיות מאושרת, בעיקר עם מפה כמו שלך שמראה על פריחה מאוחרת. בהצלחה!

שאלה: שמי מ. נולדתי ב-10.3.1967 בפתח תקוה, ביום שישי בסביבות השעה שבע בערב. הייתי רוצה לדעת למה חיי כל כך מבולבלים, תלושים, לא מאורגנים ולא יציבים. למה נראה תמיד שאני עושה את הבחירות של ה"כמעט" ואז הכל מתפקשש. דגיגה שכנראה שוחה בכוח נגד הזרם.

תשובה: ובכן, מקבץ כוכבים במזל דגים ומרס במזל עקרב השייכים ליסוד המים, אופק הססני במאזניים השייך ליסוד האוויר, ונוס שליטת המאזניים נמצאת ממול במזל טלה השייך ליסוד האש, פלוטו ואורנוס בבתולה ביסוד האדמה – יש פה חנות כלבו שלמה של מרכיבים ואיכויות, כמו חבורת ילדים בגילאים שונים ובקצב שונה, שכל הזמן מתנגשים ונופלים ומועדים, ובנוסף - פחדים שלך מהצלחה – פלוטו ואורנוס בבית 12 - ששמים לך רגל בכל פעם כשאת מתקרבת למטרה.

בגדול, את חייבת ראשית ללכת על כיוון פעולה אחד ולהתמיד בו עד הסוף, לפני שאת פונה לכיוון אחר. העיקרון הוא להרוג תורכי ולנוח, ועדיף גם להתיידד איתו לפני כן, כדי שלא יגרום לך לשלם מחיר גבוה בהמשך. יעוץ וטיפול בנוגע לחידוד מטרות אמיתיות ואימון אישי בנושאי התמדה, בהחלט יעזרו לתהליך, בעיקר בשנה הקרובה שבה יש לא מעט התחלות חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully