וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם הציע את חייו למכירה פומבית באתר Ebay

גיל קדרון

29.6.2008 / 10:58

אוסטרלי שנישואיו עלו על שרטון, החליט להשתמש ב-380 אלף הדולרים שאסף כדי לחפש חיים חדשים. מכר את ביתו, אופנועו, עבודתו וחבריו

זמנים קשים מקדשים מעשים נואשים: זה מה שהבין איאו אשר האוסטרלי בן ה-44, שנישואיו בני חמש השנים התפרקו לאחרונה. אשר נכנס לאתר המכירות הפומביות המקוון Ebay, והציע את חייו למכירה. הוא קיבל עליהם 380 אלף דולר, 100 אלף דולר פחות מהסכום אליו כיוון. כך מדווחת סוכנות הידיעות "רויטרס".

המכירה הפומבית נמשכה שבעה ימים, במהלכם הגיעו המחירים עד ל-2.2 מיליון דולר, אולם בסופו של דבר התברר כי תקלה באתר איפשרה לגולשים לא רשומים להגיש הצעות שווא. אשר כלל במכירה את כל חפציו עלי אדמות, כולל בית של שלושה חדרים בעיר המערב אוסטרלית פרת', תקופת נסיון במקום עבודתו בחברת שטיחים, אופנועו, אופנוע הים שלו, וגם את חבריו.

הקונה האנונימי ביצע עד היום את כל העסקאות עליהן סיכם, כך שלחבריו של אשר צפויה בקרוב שיחת טלפון שתגלה להם שיש להם חבר חדש, לאחר שנמכרו כחלק מעסקת חבילה. בכסף שיאסוף מתכוון אשר לטייל בחיפוש אחר חיים חדשים.

לאוסטרלי הנוכחי קדם גולש אחר שהחליט למכור את חייו, אדם בורטל האמריקאי, שהציע את נפשו ב-Ebay ב-2001. המחירים הגיעו עד 400 דולר, אז האתר החליט לבטל את המכירה, בעקבות החלטה שלא ניתן למכור נפש. בורטל תיאר את עצמו כ"חנון משועמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully