וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 58 חשוד שניסה לבצע "המתת חסד" לאמו

קובי מנדל

29.6.2008 / 11:21

על פי החשד, הבן האכיל את אמו בעשרות כדורים בניסיון לרצוח אותה. לאחר שאיבדה את הכרתה פינה אותה לביה"ח, שם שוב ניסה להרעילה

בבית משפט השלום בקרית מוצקין הוארך מעצרו של שלמה ראב, תושב קריית מוצקין בן 58, שנעצר היום (ראשון) בחשד שניסה לרצוח את אימו בטענה שזו "המתת חסד". החשוד נתן לאימו, בת 86, עשרות כדורים לפני כשבוע. כתוצאה מכמות הכדורים הרבה, איבדה האם את הכרתה ובנה פינה אותה לבית החולים "רמב"ם" בחיפה. לאחר ששבה לאיתנה, שוחררה האם לביתה. בשעה זו מבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בקריות.

אמש הועברה האם פעם נוספת לבית החולים לאחר שחשה ברע. על פי החשד, בעת שהיתה מאושפזת, נתן לה הבן כדורים נוספים כדי לגרום למותה. לדברי המשטרה, הודה הבן בחשדות המיוחסים לו וטען כי ביקש לגמול את אמו הסיעודית מייסוריה. הבן גרוש ואב לילדים ואינו מוכר למשטרה.

מבית החולים רמב"ם נמסר כי הקשישה הגיעה לבית החולים לראשונה לפני כשבוע וחצי במצב של תרדמת, והיה קיים חשש ודאי לחייה. לאחר יומיים היא התאוששה. בדיקות שנערכו לה העלו חשד, כי היא מקבלת תרופות שאינן מתאימות למצבה הבריאותי. הצוות הבחין כי בנה נותן לה תרופות שונות, אך לדבריו הוא טען שמדובר בויטמינים.

מבית החולים נמסר עוד כי העובדת הסוציאלית פנתה לאגף הרווחה של קריית מוצקין בשל החשד שבנה של הקשישה אינו דובר אמת. מאגף הרווחה נמסר לבית החולים שחשד דומה הועלה לפני כשנתיים, בעת שהקשישה אושפזה בבית החולים בני ציון, ונציגי האגף אף ערכו ביקור בבית הקשישה. ואולם, כפי שנמסר מבית החולים רמב"ם, הביקור לא העלה ממצאים מחשידים כלשהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully