וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאז הבוקר: 3 הרוגים בתאונות דרכים

אייל דץ וקובי מנדל

29.6.2008 / 12:30

רוכב אופנוע נפגע ע"י משאית סמוך לראשל"צ, נער בן 17 נדרס בצפון הנגב, ובכביש 6 נהרג אדם לאחר שרכבו התהפך ועלה באש

שלושה בני אדם נהרגו בתאונות דרכים מאז שעות הבוקר (ראשון).
בכביש 4, סמוך לכניסה לראשון לציון מערב נהרג לפני הצהריים רוכב אופנוע בשנות העשרים לחייו, שנפגע על ידי משאית. מוטי בוקצ'ין מיחידת האופנועים של זק"א סיפר לוואלה! חדשות, כי כשהגיע למקום מצבו של רוכב האופנוע היה אנוש. "התחלנו לבצע בו פעולות החייאה, אך ללא הצלחה". צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו.

בתאונה שאירעה לפנות בוקר סמוך למושב תקומה שבצפון מערב נהגב נדרס למוות נער בן 17. הנער, שכנראה נרדם בשדה שבו עבד, נדרס על ידי משאית שהגיעה למקום להעמסת תוצרת חקלאית.

בתאונה דרכים נוספת לפנות בוקר נהרג אדם, לאחר שרכבו התהפך ועלה באש בכביש 6, סמוך למחלף נחשונים. התאונה אירעה כאשר מסיבה שאינה ברורה איבד הנהג שליטה על הרכב המסחרי בו נהג. הרכב נפל לתעלה בצד הכביש, התהפך ועלה בלהבות.צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו של האיש.
"הרכב המסחרי נשרף כולו, ועל פי הסימנים הנהג ניסה להימלט דרך הדלת האחורית", סיפר לוואלה! חדשות מתנדב זק"א שהוזעק למקום. "נראה שהוא נלכד בלהבות וכתוצאה מכך נהרג".

בתאונת דרכים שאירעה הלילה בכניסה לכרמיאל נפצע קשה מאוד ילד בן 9 ואדם נוסף נפצע באורח קל. פקד ערן קפלן מאגף התנועה של משטרת מרחב הגליל מסר, כי התאונה אירעה בשל אי ציות לרמזור אדום. מצבו של בן ה-9 החמיר לאחר שהוא פונה לבית החולים בנהריה, והוא הועבר במצב קשה מאוד לבית החולים רמב"ם בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully