וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו אבי פוגל חתם בגבעת שמואל

28.6.2008 / 20:52

העולה החדשה לליגת העל מתחזקת בגארד הישראלי-אמריקאי בן ה-23 ששיחק בליגה האיסלנדית. היו"ר אמסלם: "תהיה לנו קבוצה טובה"

העולה החדשה מכבי גבעת שמואל ממשיכה לעשות קולות של קבוצה שלא מתכוונת להלחם העונה בתחתית ליגת העל, והיום (שבת) החתימה הקבוצה את הגארד האמריקאי-יהודי, אנדרו אבי פוגל (23, 1.88). פוגל שיחק בעונה האחרונה במדי סגנית אלופת הליגה האיסלנדית, ריקיויק, ורשם במדיה בליגה האיסלנדית ממוצעים יפים של 17.7 נקודות למשחק. ביורוקאפ, רשם פוגל 17 נקודות ו-5 אסיסטים למשחק. פוגל הוא בוגר מכללת מארצ'יוסט מהדיויזן 2, בה משחק כיום עידו כהן הישראלי, והוא בעל אזרחות ישראלית ולא ייחשב כזר.

מוטי אמסלם, יו"ר הקבוצה, אישר את הידיעה ואמר לוואלה! ספורט: "מדובר בשחקן מצוין שנולד בישראל ועזב את הארץ בגיל שנתיים. אף אחד לא חשב להביא אותו אבל אנחנו ראינו אותו קולע פעמיים 19 נקודות נגד בשיקטאש ביורוקאפ". לגבי הציפיות מהעונה הקרובה אמר אמסלם: "למעט השנתיים האחרונות שהיינו בליגת העל, לא היינו בתחתית ואפילו היינו בגמר גביע המדינה ובחצי גמר פלייאוף. אני מאמין שלגבעה תהיה קבוצה טובה העונה".

פוגל, מצטרף לשורה של שחקנים שכבר הבטיחו את מקומם בקבוצה של אורן אהרוני. לצידו של היהודי-אמריקאי כבר חתומים בגבעה משה ברנר, איתי גרינבוים ויחזקאל סקוורר, שימשיכו עונה נוספת בקבוצה, וכמו כן חתום אנטון שוטבין, שחקנה של בית"ר בנימינה בעונה שעברה, שחתם על חוזה לשנתיים בגבעה. דרור כהן ישמש כעוזר המאמן של אורן אהרוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully