וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הבחירות בארה"ב: אובמה יבקר בישראל

28.6.2008 / 20:04

המועמד הדמוקרטי לנשיאות יגיע בקיץ לביקור במזרח התיכון, בניסיון להראות שהוא כשיר לעסוק בענייני חוץ ולצוד את קולות היהודים

הסנאטור ברק אובמה, המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב, צפוי לבקר הקיץ בישראל, במסגרת ביקור שהוא מתכנן לקיים במזרח התיכון ובאירופה. ממטה הבחירות שלו נמסר היום (שבת), כי בנוסף לישראל יכלול ביקורו את המדינות צרפת, גרמניה, בריטניה וירדן.

בהצהרה שפורסמה מטעמו של אובמה נאמר, כי הביקור המתוכנן "יהיה הזדמנות חשובה עבורו להחליף דעות עם מנהיגי המדינות הללו על נושאים שחיוניים לביטחון הלאומי של ארה"ב ולהתייעץ איתם על האתגרים המשותפים שעומדים בפנינו".

נראה, כי באמצעות ביקורו, ינסה אובמה להדוף את הביקורת של יריביו הרפובליקנים נגדו, לפיה אין לו ניסיון בענייני חוץ וביטחון. בנוסף, פרשנים פוליטיים מעריכים שבאמצעות עצירתו בישראל הוא מקווה להרגיע חלק מהבוחרים היהודים בארה"ב, שחוששים כי לא יהיה תקיף דיו כלפי אירן.

בתוך כך, הסנאטורית הילרי קלינטון, עד לא מזמן יריבה מרה של אובמה, הופיעה איתו אמש לראשונה באסיפת בחירות משותפת בניו המפשייר. היא הדגישה, כי תעשה הכל כדי שייבחר לנשיא ארה"ב. "אני יודעת שהמפלגה הרפובליקאית קיוותה שלא אצטרף לאובמה", אמרה קלינטון, "אבל יש לי חדשות עבורם: אנו מפלגה אחת, אמריקה אחת, ולא ננוח עד שנשיג בחזרה את ההנהגה במדינה ונצעיד אותה לשלום, לשגשוג וקדמה במאה ה-21".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully