וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם היום: המעברים לעזה ישארו סגורים

27.6.2008 / 5:55

זאת בעקבות ירי הקסאם אתמול. בהערכת המצב בלשכתו של סגן שר הביטחון מתן וילנאי הוחלט כי יועברו דלקים הדרושים להפעלת תחנת הכוח ברצועה, אך לא יועבר דלק לתחבורה

מעברי הגבול לרצועת עזה יישארו סגורים גם היום (שישי). כך הוחלט בהערכת מצב שהתקיימה אמש בלשכת סגן שר הביטחון מתן וילנאי. עם זאת, לידי הפלסטינים יועברו דלקים דרך מעבר נחל עוז, אך יוזרם רק דלק להפעלת תחנת הכוח בעזה בכמות המינימלית, כפי שקבע בג"ץ, ולא יועבר דלק לתחבורה.

ההחלטה לסגור את המעברים, שהיו אמורים להיפתח בעקבות הסכם הרגיעה, התקבלה לפני שלושה ימים בעקבות ירי רקטות אל ישראל. אתמול שוגרה רקטה אחת לשטחי הנגב. הרקטה נפלה סמוך לעיר שדרות, בשטח המועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק בתקרית. זו הפעם השנייה מאז תחילת הרגיעה שרקטות משוגרות לעבר ישראל.

בתוך כך, המשנה לראש הממשלה חיים רמון אמר כי על הממשלה לקיים דיון מחודש בהסכם הרגיעה עם חמאס בעזה. בפגישה עם שר החוץ הנורבגי אמר אתמול רמון, כי אינו מופתע מהפרת ההסכם על ידי הפלסטינים. לדבריו, "אם ישראל לא תגיב בנחישות ותסגור את המעברים, אנו נדונים לטפטוף יומיומי של רקטות על הדרום, בניסיון לכפות עלינו דפוס שבו כל פעולה ישראלית בגדה מקבלת מענה של ירי קסאמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully