וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאשם באונס התחזה לאחיו התאום וברח מהארץ

נתיב נחמני

26.6.2008 / 10:42

האיש הורשע בביצוע מספר רב של מעשי אונס ומעשי סדום בשתי בנותיו במשך תקופה ארוכה. האח מכחיש כי סייע לו לברוח

נאשם בתיק אונס נמלט מהארץ אתמול בערב (רביעי), בזמן שהיה נתון במעצר בית, טרם מתן גזר דינו. החשוד באונס, שלרגלו היה אזיק אלקטרוני האמור להתריע כאשר הוא יוצא מביתו, ניצל אישור שקיבל מהפרקליטות לצאת מביתו למספר שעות על מנת להימלט.

על פי החשד, האיש השתמש בדרכון של אחיו התאום על מנת להימלט. האח חשוד כי מסר לידיו את הדרכון ביודעין, ובכך סייע לו להימלט מדין. אחיו נעצר ומובא היום לבית משפט השלום בתל אביב להארכת מעצרו.

האיש, תושב ראש העין בשנות ה-40 לחייו, הורשע לפני כשבועיים, בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בביצוע מספר רב של מעשי אונס וסדום בשתי בנותיו במשך תקופה ארוכה. כמו כן, הורשע בביצוע מעשים מגונים ומעשי סדום במספר לקוחותיו, בתוקף תפקידו כמטפל אלטרנטיבי. שאר פרטי המשפט אסורים לפרסום.

במהלך משפטו הנאשם היה נתון במעצר בית בתנאים מגבילים של ערבות עצמית על סך עשרים אלף ש"ח, ערבות צד ג' של עשרת אלפים שקלים וכאמור איזוק אלקטרוני. לאחר שהורשע ביקשה התובעת, עו"ד נאוה טולדנו מפרקליטות מחוז המרכז, כי בית המשפט יחמיר את תנאי מעצרו של האיש, כיוון שלאחר שהורשע גובר החשש כי ינסה להימלט מהדין. למרות בקשתה, בית המשפט ככל הנראה לא סבר כי ההסתברות שיברח גדלה והשאיר את תנאי מאסרו כי שהיו.

אתמול יצא האיש מביתו, לאחר שקיבל אישור מבית המשפט לפגישת התייעצות עם עורך דינו. לאחר מספר שעות הבחינו בחברה המנטרת את האיזוק האלקטרוני שהנאשם טרם שב לביתו, והודיעו על כך למשטרה.

לאחר שעלה החשש כי האיש נמלט מהארץ, בדקה המשטרה את רישומי ביקורת הגבולות, ומצאה כי אחיו התאום של הנאשם עזב את הארץ. בירור נוסף העלה שהאח עדיין בארץ, וכאמור הוא נעצר בחשד כי מסר את דרכונו לאחיו על מנת שיימלט. בחקירתו מכחיש האח את כל הטענות נגדו, וטוען כי לא ידוע לו דבר על מקום הימצאו של אחיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully