וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי אבוטבול עדיין מתקשה למצוא עורך דין

נתיב נחמני

25.6.2008 / 10:33

בדיון שנערך הבוקר בבית המשפט בתל אביב, הודיע עורך דינו החדש כי אינו יכול לטפל בתיק. המשך הדיון נקבע ליום רביעי הבא

ניר לנדאו, מערכת וואלה!

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: ארנון מעוז)

אסי אבוטבול עדיין מתקשה למצוא עורך דין. בדיון שנערך הבוקר (שלישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בו היה אמור אבוטבול להציג בפני השופטים את עורך דינו החדש, הודיע עו"ד יצחק קיטלשטיין אינו יוכל לעשות זאת. אבוטבול נזקק לעו"ד לאחר שעורך דינו הקודם, יורם חכם, נרצח לפני כשבועיים בפיצוץ רכבו בתל אביב.

עו"ד קיטלשטיין טען בפני השופטים כי לאחר שבמשרדו בחנו את התיק, הגיעו למסקנה כי לא יוכלו לייצג את אבוטבול בין היתר כיוון שאין להם די זמן לעבוד על התיק המורכב, בו מואשם אבוטבול בין השאר בעמידה בראש ארגון פשיעה.

בתגובה אמרה ראש הרכב השופטים, השופטת ברכה אופיר תום, כי אם אבוטבול לא יימצא עורך דין בקרוב בית המשפט ישקול להפריד את הדיון בעניינו משאר הנאשמים בתיק, כדי שהמשפט ימשיך, ובאותו הזמן יחפש אבוטבול עורך דין. שאר הנאשמים, יחד עם אבוטבול, מואשמים בחברות בארגון פשיעה.

במהלך הדיון התפרץ אחיו של אסי, פרנסואה אבוטבול, ואמר לשופטת "זו התעללות, אף עורך דין לא רוצה לקחת את התיק הזה, כולם רוצים שנה לפני הייצוג כדי לעבוד על התיק". נציגי הפרקליטות הציעו לשופטת כי בינתיים תיבחן האפשרות שאבוטבול ייוצג על ידי הסנגוריה הציבורית. השופטת אמרה בתגובה כי "אי אפשר להכריח אדם לקחת עורך דין שהוא לא רוצה במיוחד בתיק כזה". המשך הדיון נדחה ליום רביעי הבא, בו אמור אבוטבול לעדכן את בית המשפט בהתפתחויות בסוגיית יצוגו.

במאי אשתקד הוגש נגד אבוטבול כתב אישום חמור בו הוא הואשם בעמידה בראש ארגון פשיעה. נציגי הפרקליטות פרסו את מעלליו של אבוטבול בכתב האישום על פני 164 עמודים, בהם מפורטים בין היתר מקרי סחיטה בארץ ובעולם, הצתה, כליאת שווא, מתן שוחד והלבנת הון. עם הגשת כתב האישום ניגשה אליו בבית המשפט מי שהייתה אז עורכת דינו, רויטל סוויד, ואמרה לו שבכתב האישום יש נגדו 23 אישומים, אבוטבול ענה לה: "חופשי". לעיתונאים אמר: "אני אוכיח לכם שזה סתם. שקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully