וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גנים פרטיים של ערבים מופלים לרעה"

נעמה טלמור

25.6.2008 / 7:01

לדברי עמותות גני הילדים הפרטיים במגזר הערבי, משרד החינוך מחמיר את הקריטריונים להפעלת הגנים ונוקט צעדים שעלולים להביא לסגירתם

מערכת וואלה!

(צילום: אבי קסב, עריכת וידאו: ארנון מעוז)

"משרד החינוך מפלה לרעה את גני הילדים הפרטיים במגזר הערבי". כך טוענות עמותות גני הילדים הפרטיים במגזר. לדבריהן, המשרד מחמיר ללא הצדקה את הקריטריונים להפעלת הגנים הללו ונוקט שורה של צעדים שעלולים להביא לסגירתם.

לדברי און לוי, דובר עמותות גני הילדים הפרטיים במגזר הערבי, "משרד החינוך מפלה את הגנים המופעלים על ידי עמותות פרטיות, לעומת גני הילדים המופעלים על ידי הרשות המקומית. צריך להבין, אם יסגרו לנו את הגנים הפרטיים, אין לילדים שלנו לאן ללכת".

במחאה על התנהלות משרד החינוך בעניין הגנים הפרטיים, מאות הורים ומורים הפגינו בשבוע שעבר נגד שרת החינוך יולי תמיר, עם הגיעה לכנס בשפרעם, במסגרת שבוע הסברת הרפורמה החדשה במערכת החינוך. במגזר הערבי והדרוזי יש בסך הכל כ-400 גנים פרטיים, בהם לומדים למעלה מ-13 אלף תלמידים.

משרד החינוך מסר בתגובה: "בעקבות הטענות, קמה ועדה מקצועית שאמורה להגיש את מסקנותיה בתוך שלושה שבועות בעניין גני הילדים בפרטיים בישראל. הוועדה תדון בקריטריונים אחידים לכל אותם גני ילדים פרטיים ככלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully