וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל הקים ועדה לחקירת ההתאבדות בנתב"ג

נתיב נחמני ויהושע בריינר

24.6.2008 / 16:43

במהלך טקס הפרידה מנשיא צרפת בנתב"ג ירה החייל בראשו. נוהל חירום הופעל, ואולמרט, פרס ונשיא צרפת חולצו מרחבת הטקס. המפכ"ל מינה ועדת חקירה

ניר לנדאו, מערכת וואלה!

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: ארנון מעוז)

חייל מג"ב שאיבטח את טקס הפרידה מנשיא צרפת ניקולא סרקוזי בנמל התעופה בן גוריון נהרג מירי מנשקו האישי. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי החייל, שאיבטח באחד מהמעגלים הרחוקים באירוע, כ-200 מטרים מהפמלייה הנשיאותית, התאבד בירי לראשו. עם זאת, מהמשטרה נמסר כי למרות המסקנות שעלו מהראיות בשטח, נבדקת האפשרות כי יתכן ומדובר בפליטת כדור.

עם הישמע הירי, בעת שפסעו המנהיגים על השטיח האדום, הופעל נוהל חירום בנמל התעופה. ראש הממשלה אהוד אולמרט ונשיא המדינה שמעון פרס חולצו לתוך מכוניות ממוגנות, והנשיא סרקוזי הובהל אל תוך המטוס הנשיאותי. כל הנוכחים פונו מאזור הטקס, ואמבולנסים הגיעו למקום.

רק לאחר שהתברר כי לא נשקפה סכנה לחיי אולמרט, פרס וסרקוזי בוטל נוהל החירום. אולמרט ופרס עלו למטוסו של הנשיא סרקוזי, עידכנו אותו במתרחש, ונפרדו ממנו.

מפכ"ל המשטרה דודי כהן מינה וועדת חקירה בראשות תנ"צ מאיר בן ישי. הוועדה צפויה להגיש את מסקנותיה למפכ"ל בימים הקרובים. לבקשת משפחתו, זהות החייל לא תפורסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully