וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמצא חיים

קרדל סמית'. תרגום: עדית בן פורת

24.6.2008 / 11:59

יש דרך לפרק מציאות ישנה ולא רצויה וליצור מציאות חדשה. קרדל סמית' מסביר איך עושים את זה תוך התייחסות לשדה הקוונטי סביבנו

כמה יפים היו החיים יכולים להיות אם יכולנו להיפטר מכל מציאות קיימת שאינה משרתת אותנו וליצור במקומה את המציאות שאנחנו מעדיפים. מודל השינוי הקוונטי אמור ללמד אתכם לעשות את זה. למודל יש את היכולת לסייע לכל אחד ליצור שינויים פלאיים בחייו על ידי יצירה/ארגון ו/או פירוק האשליה והחלקים המדומים באישיותו ויצירת מציאויות חדשות על פי בחירה. לשם כך, בואו נבחן לרגע כמה מושגים מדעיים מתחום פיזיקת הקוונטים.

אבל עוד לפני זה, ברצוני להזכיר שהמודל נוצר על ידי מי שאינו מדען, אלא מאסטר במדע שינוי ההתנהגות. המודל נשען על הממצאים המדעיים בתחום מכניקת הקוונטים כדי לתמוך בתיאוריות ומסקנות.

היה זה איינשטיין שקבע, כי כל דבר ביקום, כולל החלל שבו מתקיים כל דבר, עשוי מאותו חומר, או מאותו ריק. לפיכך, המציאות הפיזית והלא פיזית הן אותו הדבר. כלומר, כל חומר ואנרגיה בעולם הפיזי מאוחדים עם הכל ומכילים אין סוף אפשרויות בשדה הקוונטי. התודעה היא בראש וראשונה שדה אנרגטי ומתגשמת בהתאם לאופן בו צופים בה. למתבונן, שהוא תודעה, יש טביעות אצבעות בעלות תדר ייחודי בשדה הקוונטי. כאשר הוא מתבונן בחלקיקים/גלים בשדה הקוונטי, הם נאספים לחומר או למסה, שמהווים בסיס להיווצרותה של מציאות חדשה.

כל המציאויות שלנו מתגשמות על ידי מחשבותינו. זה מתרחש כברירת מחדל, אלא אם נתחיל למקד את תשומת ליבנו באופן מכוון בשדה הקוונטי במה שאנחנו רוצים. במלים אחרות, רוב האנשים מגשימים את מה שאינם רוצים, משום שהם מתמקדים מרבית הזמן במה שאינם רוצים. כאשר מתבוננים באנרגיה (מכוונים אליה תשומת לב) היא הופכת למוצקה. כל דבר, הן פיזי והן לא פיזי, עשוי מאותו חומר קוונטי: אנרגיה, מרחב, זמן, מסה. כך לדוגמא, כאשר אני חש עצב - חוסר האושר והעצב הם רעיונות וכאשר הם נטענים באנרגיה הם יוצרים תחושות.

תהליך השינוי הקוונטי יתחבר למציאות הישנה (עצב). בתהליך השינוי הקוונטי, בנוסף להמסת האנרגיה של התחושה הישנה, נסיר ממנה את התווית ונפריד את המחשבות, המלים, האמונות והרגשות שיוצרים את מבנה העצב. אז נעביר כמויות עצומות של אנרגיה מהשדה הקוונטי למציאות החדשה של אושר, או שמחה, בליווי תווית ומבנה של מחשבות חדשות, רגשות חדשים ותמונות או סמלים חדשים שירכיבו את המציאות החדשה של אושר, שלווה ותחושת חיבור.

גמילה מהפחד

ברגע שנבחר הדבר שאתם רוצים (רעיון) מתחילה התמקדות בתוצאה הרצויה. אתם מעתיקים את המחשבות והרגשות למלים המתארות בפרטים את האידיאל ואז יוצרים תמונה, עם כל הפרטים וחשים את התמונה כאילו הייתה כבר ברשותכם. מקמו את האידיאל הזה במוחכם והתמקדו רק באידיאל הזה בכוונה מרובה. בעודכם מתמקדים ומסלקים מהכרתכם את כל המחשבות, המלים, התמונות והרגשות האחרים, המשיכו לראות, לשמוע, לחוש, לטעום, להריח את האידיאל והמשיכו לדעת שהוא כבר בידכם (זה האתגר הגדול ואחד המרכיבים החשובים ביותר בהגשמת מה שאתם רוצים).

רובנו התמכרנו במידה כה רבה למצבים בלתי מודעים של ההכרה, כמו פחד, כעס, אשמה, שנאה, קנאה, שיפוט, מחסור וכדומה, ולהיסטוריה שלנו. התוצאה היא שמרבית המיקוד שלנו, הן המודע והן הלא מודע, הוא במה שאנחנו לא רוצים. זה כאילו יש לכם בתוך הראש חבורת קופים שצורחים ללא הפסקה את כל מה שלא עובד.

בסופו של דבר זה הופך להתמכרות. כך שאתם ממש חשים צורך לחוש שוב ושוב גל של כעס, פחד, אשמה וכדומה. זה הופך למעגל סגור: מה שאני קורא המעגל הכפייתי. כדי להתנקות, אתם חייבים להפוך מודעים לאופן בו אתם עושים מה שאתם עושים בגופכם, מוחכם והכרתכם ולהתחייב לעצמכם לבחור להשתנות. באמצעות התרגילים, העקרונות והטכניקות של שיטת NLP, תהליכי תרפיית ה-Time Line ותהליכים נוספים בטכנולוגיות מתקדמות שפיתחו מאסטרים במשך הזמן, אתם יכולים לנקות את העבר, לשכתב את התסריט שלכם ולהמשיך הלאה משם.

ברגע שאתם מתנקים רגשית בנושא של אידיאל מסוים שאתם חושקים בו ויש לכם מיקוד מושלם בשדה הקוונטי כמתבונן (האני הגבוה שלכם), תוכלו להגשים כל מציאות בה חשקה נפשכם.

הולדת המציאות החדשה

בעודכם ממשיכים להתמקד בשדה הקוונטי (להישאר נקיים), גלים של אנרגיה/אור מתחילים להיפרש לחלקיקים הרוטטים בתדר הספציפי לאידיאל שלכם. זו טביעת האצבע שלכם בתודעה. השדה הקוונטי ממשיך לאסוף ולארגן חלקים לחומר שהוא ייחודי לכם ולרעיונות שלכם.

הולדת המציאות החדשה שלכם מלווה ברובד פיזי של ממש. למעשה, היא תתחיל ליצור רשת נוירונים חדשה, שתפעיל מערכת תקשורת בגופכם. מערכת תקשורת זו תשלח את המידע כפי שעיצבתם אותו בפרוטרוט לכל תא במוחכם ובגופכם.

מוחכם יתחיל אז להעביר את האנרגיה והתדר של המצב הרצוי לגוף, מה שייצור שינוי ממשי במבנה המולקולרי וייצור מערכת נוירונים חדשה. מערכת נוירונים זו תתקשר לכל תא בגופכם, באמצעות מערכת הקולטנים התאיים, הקולטים את התקשורת מהמוח, כשהיא משנה ממש את המבנה המולקולרי כך שיתאים למציאות החדשה.

כאשר תדר התאים שלכם יהיה תואם לאנרגיה ולתדירות, הם ייצרו קולטים שיתאימו לאידיאל שלכם ויקלטו רק פרוטאינים מסוימים. יש לכם ממש את היכולת לתכנת מחדש את הגנים בכרומוזומים ולשנות את ה-DNA שלכם. אפילו ההכרה שלנו פועלת בהתאם לתהליכים הקוונטיים. חשיבה, תחושה – כל תפקוד קוגניטיבי גבוה – קשור למידע הקוונטי הפועם בו זמנית במוחנו ובגופנו. התפישה האנושית מתרחשת עקב האינטראקציה בין חלקיקים תת אטומיים של המוח שלנו ושל שדה האנרגיה הקוונטית.

אנחנו מחוברים, פשוטו כמשמעו, להוויה הענקית הזו. אנחנו אחד עם היקום או עם תודעת האלוהים. אנחנו היוצרים של המציאות שלנו. השדה הקוונטי הוא מקור העוצמה האינסופית היוצרת כל מציאות הנתפשת על ידי המתבונן, שהוא אתם. כאשר לומדים לפעול בו באופן מכוון, אין גבול למה שאפשר ליצור ולהגשים.

קרדל סמית, המאסטר הקוונטי של התודעה ויוצר סדנת "השינוי הקוונטי", מבקר לראשונה בישראל ומעביר סדנה מעשית חווייתית בתורת "השינוי הקוונטי", בין התאריכים 24-26 ביוני, בפריים סגול - גן אורנים, תל אביב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully