וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרג אדם בעת ויכוח - וירצה 13 שנות מאסר

נתיב נחמני

24.6.2008 / 10:19

מונדר ג'יבאלי מטייבה ירה לעבר נהג שחסם את דרכו והרג אותו. עורך דינו: "האירוע חמור, אך המנוח ואחיו תרמו לתוצאותיו המצערות"

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שלישי) 13 שנות מאסר בפועל על מונדר ג'יבאלי, שהורשע בהריגה לאחר שירה באדם עקב ויכוח. מהכרעת הדין עולה כי לפני כשנה בשעת צהרים, נהג ג'יבאלי ברכבו במרכז העיר טייבה כשהוא נושא אקדח ללא רישיון. נהג רכב אחר חסם את דרכו. בין השניים התפתח ויכוח, במהלכו שלף ג'באלי את אקדחו והחל לירות לכיוון רגלי הנהג. אחיו של הנהג שהבחין באירוע, רץ לעבר ג'יבאלי ובעט בו, ובמקום התפתחה תגרה, במהלכה נפלט כדור מהאקדח, פצע את הנהג באורח קשה בבטנו, והוא מת מפצעיו בדרך לבית החולים.

"העבירה בה הורשע הנאשם היא מן החמורות שבספר החוקים, שכן במעשהו הביא לקטילת חייו של אדם צעיר, איש משפחה שכל עתידו היה לפניו", אמר השופט חאלד כבוב בגזר הדין. לדבריו, "מדובר בנאשם שאין זו הפעם הראשונה בה נידון והורשע בגין נשיאת נשק שלא כדין, ואין זו הפעם הראשונה בה שלף אקדח וירה ללא מורא במקום מרכזי הומה אדם".

"אך לא היה בכך כדי להרתיעו או ללמדו את הלקח שעה שביצע את העבירות בגינן הוא נשפט כיום", ציין השופט, וגזר את דינו ל-12 שנות מאסר בפועל, עליהן התווספו 15 חודשי המאסר על תנאי שהוטלו עליו במשפטו הקודם. בנוסף, גזר עליו שנתיים מאסר על תנאי ופיצוי לאשת המנוח על סך 50 אלף שקלים.

"אני מסכים שעצם שליפת האקדח היא שערורייתית, אך הכרעת הדין וגזר הדין אינם מקובלים עלינו", אמר לוואלה! חדשות עורך דינו של ג'יבאלי, דוד זילברמן. "האירוע חמור אך המנוח ואחיו תרמו לתוצאותיו המצערות". לדברי זילברמן, מרשו לא התכוון לירות על מנת להרוג אלא רק ירה לעבר הרגליים לאות אזהרה, והכדור נפלט שלא במתכוון לאחר שמרשו הותקף. "אמליץ למשפחה להגיש ערעור ואני מאמין שהעליון יקבל את טענותינו".

  • עוד באותו נושא:
  • הריגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully