וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: חיים למכירה במחיר מבצע

טלי גולדשטין

23.6.2008 / 21:43

גם זו דרך להתגבר על לב שבור: איאן אשר, בריטי שהתגרש מאשתו, החליט להעמיד את חייו למכירה באי-ביי. "רוצה להיפטר מחיי הישנים"

בריטי שבור לב החליט לפתוח דף חדש לגמרי לאחר שהתגרש מאשתו. הוא מעמיד למכירה את חייו באי-ביי, אתר המסחר הוירטואלי הגדול בעולם. איאן אשר, המתגורר מזה שש שנים באוסטרליה, מוכר את ביתו, מכוניתו, עבודתו ואפילו את חבריו. נכון להיום הוגשו באינטרנט הצעות לקניה בסך-285 אלף דולר.

אשר נפרד לשלום מביתו בן שלושת החדרים שבעיר פרת' ומכל חפציו, לרבות המכונית, אופנוע ים וציוד צניחה. המכירה הפומבית אמורה להיסגר. אחריה צפוי אשר לעזוב את אוסטרליה. "אני מתכנן לנסוע לשדה התעופה ולרכוש כרטיס לטיסה הראשונה שתצא, לא אכפת לי לאן, ולהתחיל את חיי מחדש", אמר אשר. "ביום שהכל יימכר, אצא מדלת הכניסה כשרק הארנק והדרכון בכיסי", הוסיף בן ה-44.

אשר, שנפרד מאשתו לפני כשנה, אמר כי הוא רוצה לפתוח דף חדש מאחר שחייו הנוכחיים מזכירים לו מדי את נישואיו. "כל חפצי – הרהיטים – מזכירים לי את חיי הקודמים. הפתגם 'ישן מפני חדש תוציאו' מעולם לא היה כה נכון".

מעסיקתו של אשר בחנות הרהיטים בה עבד אמרה כי היא תומכת בהחלטה. החברה הבטיחה להציע לקונה המאושר משרה למשך תקופת ניסיון בת שבועיים וחצי. אם זה יוכיח עצמו, המשרה תהפוך לקבועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully