וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של בועז יונה נחתה בישראל ונחקרה

נתיב נחמני

23.6.2008 / 16:42

שבוע אחרי בעלה, תמר יונה נחקרה היום מיד לאחר נחיתתה, בחשד שסייעה לבעלה להימלט מהארץ לאחר קריסת חברת "חפציבה"

פחות משבוע לאחר שבועז יונה, מנכ"ל חברת "חפציבה" לשעבר, נחת בארץ לחקירה ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) - אישתו, תמר, נחתה בארץ ונחקרה בחשד שסייעה לבעלה כשנמלט מהארץ לאחר קריסת "חפציבה".

במוצאי שבת נחתה תמר יונה בישראל, ואתמול היא נחקרה במשרדי יאח"ה שבבת ים. בעלה בועז הכין ככל הנראה את הקרקע לבואה - הוא חתם, כזכור, על עסקת הטיעון במסגרתה הוסכם כי תמורת הודאתו תבקש הפרקליטות מבית המשפט כי יידון אותו לשבע שנות מאסר בפועל ופיצוי על סך ארבעה מיליון שקלים למשפחות נפגעי החברה.

כחלק מההסדר, יונה ייחקר על ידי המנהל המיוחד שמינה בית המשפט, עו"ד יצחק מולכו, ויישתף עמו פעולה. עוד הוסכם כי יונה יגייס את הפיצוי הכספי לנפגעים ממקורביו ולא מכספי הנכסים.

לאחר החתימה על הסדר הטיעון אמר פרקליטו של יונה, עו"ד יאיר גולן, לוואלה! חדשות, כי הוא ומרשו מרוצים מההסדר שנחתם. ממשרד המשפטים נמסר אז בתגובה כי ההסדר יאפשר את מיצוי החקירה וההליכים המשפטיים כלפי גורמים נוספים המעורבים בפרשה.

כתב האישום, שינוסח בהתאם להסדר, יוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים עם סיום חקירתו של יונה. עם זאת, בית המשפט אינו מחויב לכבד את תנאי ההסדר בבואו לגזור את הדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully