וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צירף לקורות חייו צילומי ילדים בערום ונעצר

נתיב נחמני

23.6.2008 / 14:00

החשוד שלח למעסיקים יחד עם קורות חייו תמונות ילדים ערומים, עליה נכתב "אין רע בסקס שבא מאהבה - לא משנה באיזה גיל"

תושב רחובות בן 33 נעצר לאחר שצירף לקורות החיים שלו תמונה המורכבת מפסיפס תמונות עירום של ילדים, חלקם מצולמים תוך כדי אקט מיני. בחקירתו אמר "חשבתי שזה בסדר". על התמונה, מעט יותר גדולה מתמונת פספורט, הוסיף הצעיר כיתוב באנגלית שבתרגום חופשי אומר - "אין רע בסקס כל עוד הוא בא מאהבה - לא משנה באיזה גיל ולא משנה באיזו צורה". בנוסף לתמונה, הוא צירף לקורות החיים קישור לאתר בו הוא מפרסם מאמרים שכתב ואת התמונה.

החשוד, דובר מספר שפות שביקש לעסוק בתרגומי מאמרים והגהות, נעצר בעקבות תלונה שהגיעה מאחד המעסיקים הפוטנציאליים שקיבל לידיו את קורות חייו. בחקירתו, שניהל רס"מ דרור בוזגלו ממפלג ההונאה של מחוז תל אביב, סיפר הצעיר כי הוריד את התמונות מאתרי אינטרנט שהצהירו כי מדובר בנערות ונערים מעל גיל 18. רפ"ק ניר נתיב, ראש מחלק עבירות מחשב, סיפר לוואלה! חדשות כי עם מעצרו, הוחרם מחשבו של החשוד ובבדיקה ראשונית נמצאו התמונות ששימשו אותו ליצירת התמונה ומאגר נרחב של תמונות נוספות.

לדברי רפ"ק נתיב, עדיין אין אינדיקציה לכך שאכן מדובר בפדופיל, ומחקירה ראשונית נראה כי מדובר באדם שביקש ליצור פרובוקציה. "החקירה עדיין בראשיתה ואנחנו נבדוק את כל האפשרויות", סיכם. במהלך היום יובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה לשחררו בתנאים מגבילים לצורך המשך החקירה.

  • עוד באותו נושא:
  • פדופיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully