וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: זייפה מיליוני שקלים במדפסת ביתית

נתיב נחמני

23.6.2008 / 12:28

תושבת כפר סבא נעצרה בחשד שזייפה שטרות כסף וצ'ק על סך 4 מיליון דולר ואף ערכה מסיבה לכבוד זכייה מדומה בתביעה משפטית

אין גבול לטיפשות. תושבת כפר סבא נעצרה בחשד לזיוף, לאחר שהדפיסה שטרות בסך 60 אלף שקל במדפסת ביתה. בנוסף היא חשודה כי הדפיסה גם החלטת בית משפט המעידה על זכייתה לכאורה בתביעה על סך שלושה מיליון שקל - ואף ערכה מסיבה לכבוד המאורע. יחד איתה נעצר גם חברה, קבלן בניין תושב קלקיליה, בחשד למעורבות בזיוף.

החשודה, חד הורית בת 33, נתמכת סעד בביטוח הלאומי, ביצעה את הזיוף לאחר שבן זוגה נקלע לקשיים כלכליים. מחקירה ראשונית עולה כי הקבלן, שעובד בעיקר בשטחי הגדה, נפגע כתוצאה מנפילת הדולר, נקלע לחובות ולא יכול היה לתמוך יותר בבת זוגו.

מסיבת זיוף בגן אירועים

ממידע מודיעיני שהגיע לידי המשטרה עלה כי השניים עוסקים בזיוף באופן נמרץ. על פי החשד, לאחר שהשניים זייפו את החלטת בית המשפט, הם ערכו מסיבה בגן אירועים על מנת לחגוג את האירוע. למסיבה הם הזמינו כ-120 אנשים, בהם עורכי דינו של הקבלן.

בתום חקירה שנוהלה ביחידת ההונאה של מרחב השרון בשיתוף עם יחידת "אלמוג" של משמר הגבול, השניים נעצרו. בחיפוש בביתה נמצאו שטרות הכסף המזויפים, אותם הדפיסה על דפי מדפסת רגילים, ואף צ'ק על סך ארבע מיליון שקל, גם אותו הדפיסה על דף רגיל בגודל מלא.

פקד טל בן אבן, מפקדת יחידת ההונאה סיפרה לוואלה! חדשות כי השניים הגדילו לעשות ואף זייפו בביתם מסמך הפונה לבנק וקורא לו להתכונן להפקדת סכום כסף גדול בידי החשודה. בחקירתם, מכחישים השניים את המיוחס להם. היום הם יובאו לבית משפט השלום בנתניה להארכת מעצרם.

  • עוד באותו נושא:
  • זיוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully