וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסו צעירה באכזריות עד שהפכה עקרה

נתיב נחמני

22.6.2008 / 12:12

שני סוחרי נשים אנסו ואילצו צעירה לעסוק בזנות ולשרת עשרות גברים ביום, תוך מכות ואיומים. רוב הכסף שהרוויחה הועבר אליהם

צעירה שהוברחה לישראל מרוסיה לאחר שסוחרים הונו אותה, נמכרה לשני סרסורים בישראל, נכלאה, הוכתה באופן תכוף ונאנסה מספר רב של פעמים, והכל תוך כדי שהיא נאלצת לספק שירותי מין לכ-15 גברים ביום משעות הצהרים עד לשעות הבוקר שלמחרת. היום הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד ארבעת הצעירים שהיו אחראים להתעללות הממושכת בצעירה. לשניים סייע גם איוון פוגוזנסקי, תושב תל אביב בן 30, שמואשם גם הוא באונס הצעירה ומיכאל שנגין, תושב באר שבע בן 49, המואשם כי נהג להסיע את הצעירה לבית הלקוחות.

מיד לאחר שהבריחו אותה לישראל דרך גבול מצרים, היא הובאה למכון "בננה" שברחוב תושיה בתל אביב. האישה, ט', חשבה שהיא הולכת לעבוד בישראל כרקדנית במועדוני לילה, אך עם כניסתה למכון הליווי היא פגשה את אחת הנערות שהסבירה לה לאן היא הגיעה. ולדימיר צ'רנישוב המכונה "וובה", ש"הזמין" אותה לארץ נכנס גם הוא לחדר ואמר לה שהיא תאלץ לעבוד בזנות על מנת להחזיר להם את הוצאות נסיעתה והבאתה לארץ.

ט' התקשתה לקבל את הבשורה, היא הייתה המומה והתחננה שישחררו אותה, הבטיחה כי הוריה ישלחו לו את כספי ההוצאות, אך דבר לא עזר. אז אנדריי גרלינסקי, אחד הסרסורים נכנס גם הוא לחדר, הצטרף לאיומיו של וובה והשניים הכו אותה בכל חלקי גופה, "או שאת עובדת בתור זונה או שיהיו לך בעיות", אמרו לה תוך שהם מכים אותה. ט' נשברה.

שירתה עשרות גברים ביום

מאז, השניים נהגו לאנוס אותה באכזריות כשבכל פעם שהתנגדה היא ספגה מכות. הם אילצו אותה לשרת עשרות גברים ביום, שבעה ימים בשבוע, תוך שהיא פצועה ולעיתים אף מדממת ממקרי האונס והאלימות שחוותה. בנוסף, הם אילצו אותה להעביר לידיהם את רוב הכסף ששילמו לה הלקוחות ובשארית הכסף נאלצה לשלם את הוצאותיה ואף את הוצאות שכר הדירה של מכון הליווי.

כתוצאה ממקרי האונס האכזריים, נקרע איבר מינה של הצעירה ונפגע רחמה, אך הם מנעו ממנה טיפול רפואי, וכתוצאה מכך הפכה לעקרה. ההתעללות הממושכת בצעירה נפסקה רק לאחר שנעצרה על ידי המשטרה וגורשה מישראל.

"הנאשמים מסוכנים לציבור וקיים חשש לשיבוש הליכי המשפט והשפעה על עדים, אלא אם יהיו מאחורי סורג ובריח", כתבו עורכי הדין יפית רושינק ודליה אברמוף, מפרקליטות מחוז תל אביב, עם הגשת כתב האישום וביקשו להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully