וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המטפלת גררה את הקשישה ודרכה עליה"

נתיב נחמני

22.6.2008 / 11:41

עובדת זרה מהודו מואשמת כי התעללה בקשישה אותה סעדה. "המטפלת נהגה להכות את הקשישה ולהותיר בה סימנים"

חטיבת דובר המשטרה

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר כתב אישום נגד בלובן פארמר, עובדת זרה מהודו בת 47, המואשמת בתקיפה ובהתעללות בקשישה בת 94 תושבת רמת גן, אותה סעדה.

"המטפלת נהגה להכות את הקשישה בחלקים שונים בגופה ולהותיר בה סימנים, וכן ולהתעלל בה כשהיא גוררת אותה באגרסיביות ממקום למקום, מטיחה אותה על המיטה, ודורכת עליה ברגליה, כשהקשישה שכובה חסרת אונים במיטתה", כתבה עו"ד אליזבת קדמון מפרקליטות מחוז תל אביב.

באחד ממקרי ההתעללות שמתוארים בכתב האישום נטען כי באחד הבקרים בהם שכבה הקשישה במיטתה, ניגשה אליה המטפלת ודחפה לפניה סמרטוט מלוכלך איתו שטפה באותו הזמן את רצפת חדרה. על כך חזרה מספר פעמים.

על האלימות נודע למשפחה בדרך לא שגרתית. לפני כמספר שבועות קיבלה בתה של הקשישה, המתגוררת בחו"ל, שיחת טלפון אנונימית מאישה שנשמעה מבוגרת גם היא. "אמא שלך נפלה קורבן למטפלת מתעללת", אמרה לה האלמונית. הבת יצרה קשר עם אחיה המתגוררת בארץ וסיפרה לו על המקרה. האח החליט להציב מצלמה נסתרת בבית אמו, ולאחר שצפה בסרטונים פנה עם הקלטות למשטרה והמטפלת נעצרה. במהלך החקירה היא הודתה במיוחס לה וטענה שנהגה להכות את הקשישה, לאחר שהייתה עושה צרכיה על הרצפה ומכיוון שהיא אינה עושה כדבריה.

"חשוב שמשפחות הקשישים יגלו בהם יותר עניין", אמר לוואלה! חדשות רפ"ק קובי אור, ראש מחלק חקירות במרחב דן, יום לאחר מעצרה. "הילדים של הקשישים צריכים להיות קשובים יותר להוריהם. מומלץ לבקר את ההורים בהפתעה ובשעות לא שגרתיות וכל דבר שיכול להעלות חשב - לפנות איתו למשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully