וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנגלדש: טיגריס רעב טרף 3 כפריים

21.6.2008 / 10:37

הטיגריס, שהסתער אל תוך כפר מבודד, נלכד ונקטל לבסוף ע"י התושבים. לפי הערכות, סופת ציקלון צמצמה את המזון לטיגרסים בשמורת הטבע

טיגריס רעב הרג שלושה בני אדם בכפר בבנגלדש, בטרם שאר תושבי הכפר הצליחו ללכוד את החיה ולהכות אותה למוות. כך מסרה היום (שבת) משטרת בנגלדש.

הטיגריס הסתער אל תוך הכפר מאוחר בלילה אתמול, הרג שלושה מהכפריים ואז המשיך להשחית את הכפר. לבסוף, הצליחו הכפריים המבועתים להתארגן ולדחוק אותו אל תוך מלכודת, שם חבטו בו למוות.

התקרית אירעה בכפר מבודד הממוקם כ-400 קילומטר מדרום לבירה דאקה. הכפר גובל בשמורת הטבע המפורסמת "סונדרבאנס" , שהוכרזה על ידי יונסקו כאתר מורשת עולמי והיא מהווה בית גידול לטיגריס הבנגלי המצוי בסכנת הכחדה.

"הכפריים הזועמים היכו את הטיגריס למוות. לא היה ניתן להציל אותו ולהשיבו ליער", אמר אחד מפקחי השמורה. "הם איבדו שליטה". במרץ האחרון שישה בני אדם נטרפו על ידי טיגרסים באזור זה. לדברי הפקחים, הטיגרסים נאלצים ככל הנראה לצאת ולצוד מחוץ לשמורה, בשל מחסור במזון שנגרם כתוצאה מסופת הציקלון האחרונה. על פי ההערכות, בשמורת הסונדרבאנס שמשתרעת על שטח של כ-6,000 קילומטר מרובע חיים כ-400 טיגרסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully