וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או"ם: "נחרים את לבייב בשל בנייתו בשטחים"

21.6.2008 / 0:34

בכירים בקרן למען ילדים (יוניצ"ף) הודיעו כי הארגון יפסיק לקבל תרומות מאיל ההון בשל מעורבות החברות שבבעלותו בבנייה בהתנחלויות

דובר של קרן האו"ם למען הילדים יוניצ"ף הודיע הלילה (שבת) כי הארגון יפסיק לקבל תרומות מאיל ההון לב לבייב, בשל מעורבות החברות שבבעלותו בבניית יחידות דיור בהתנחלויות. "החלטנו להפסיק כל התקשרות עסקית עם לבייב ועם החברות שבבעלותו ועד להודעה חדשה לא נהיה מוכנים לקבל תרומות כספיות ממנו", דברי בכיר הארגון כריס דה בונו.

ביוניצ"ף הסבירו כי החליטו להפסיק את ההתקשרות העסקית עם לבייב בעקבות קמפיין של הארגון לזכויות אדם "עדאללה"'נגד הבנייה בהתנחלויות. "אנו מודעים עתה לכך שלבייב מעורב בבניית התנחלויות בשטחים הפלסטינים הכבושים, ולפיכך אנו לא מוכנים לעמוד בקשר איתו", הוסיפו בארגון. לדברי בכירים ביוניצ"ף, "מדיניות הארגון היא לא לא להיות בקשרים עסקיים עם גורמים שנויים במחלוקת".

לב לבייב תרם בשנים האחרונות כספים רבים ליוניצ"ף, אולם בארגון סירבו לומר מה הסכום המדויק של תרומותיו. עם זאת, הם ציינו כי בשנה שעברה לבייב תרם תכשיטים למכירה פומבית שהכנסותיה נרתמו לקופת הארגון. לבייב הוא הבעלים של חברת ההשקעות "אפריקה-ישראל" והונו נאמד ב-4.1 מיליארד דולר. בסוף דצמבר 2007 העתיק לבייב את מקום מגוריו הקבוע מישראל ללונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully