וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העסקה תלויה עכשיו בהחלטת הממשלה"

יהושע בריינר

20.6.2008 / 13:06

צבי רגב, אביו של החייל החטוף בלבנון אלדד רגב, אמר לאחר פגישה עם שר הביטחון כי "אנו על סיפה של עסקת שבויים". נועם שליט: "אני לא מסופק מהשיחה"

נועם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט, יצא מפגישתו עם שר הביטחון אהוד ברק, ואמר לעיתונאים כי "השיחה עם ברק לא סיפקה אותי". בגלי צה"ל דווח, כי שר הביטחון דן עם הוריו של החייל החטוף ברגיעה ברצועה. לדברי שליט, לא צפויות שיחות נוספות מסוג זה.

לאחר מכן נפגש ברק עם משפחות החטופים אלדד רגב ואהוד גולדווסר, לקראת הדיון עסקת החילופים המתגבשת עם חיזבאללה בקבינט המדיני-ביטחוני במהלך השבוע הבא. ברק אמר להם, כי עסקת השבויים איננה סגורה עדיין, ולכן אי אפשר לדעת מתי יוחזרו בניהם לישראל. ואולם, צבי רגב, אביו של אלדד רגב, אמר כי "אנחנו נמצאים על סיפה של עסקה, עכשיו הכל תלוי בהחלטת הממשלה". בני המשפחות רגב וגולדווסר ביקשו מברק לתמוך בעסקה בדיון בממשלה.

ברק חזר לארץ לאחר ביקור בפריז, שם אמר כי המגעים להחזרת רגב וגולדווסר יסתיימו "בתוך ימים עד שבועות". עוד אמר שר הביטחון, כי בשבוע הקרוב יתחדש המו"מ בעניינו של גלעד שליט, ויידרשו החלטות קשות.

"לשחרר את קונטאר לאלתר"

בתוך כך, מיקי גולדווסר, אמו של החייל החטוף אהוד, שיגרה אתמול מכתב חריף לראש הממשלה אהוד אולמרט, בו היא מפצירה בו לקדם את העסקה לשחרור בנה וחברו אלדד רגב תמורת האסיר הלבנוני סמיר קונטאר. "שר הביטחון זימן אליו את ראשי הצבא, כדי לדון איתם על שחרור סמיר קונטאר כנגד החזרתם של בני ואלדד", כתבה גולדווסר. "היו מהם שהתנגדו. ואני שואלת: איך יש בהם העוז להתנגד? הם אלה שהיו שותפים במחדלים ואיפשרו את חטיפתם".

"לעומתם, יש קצינים העומדים בכל תוקף על הצורך בהחזרתם של החטופים הביתה מתוך הבנה שמשבר אי האימון בציבור יהיה בלתי הפיך ויגרום להשתמטות מרובה מהצבא", המשיכה.

"על הטענה שאם יוחלף קונטאר ייחטפו עוד אנשים", כתבה גולדווסר, "אני יכולה לומר רק שלו קונטאר היה מוחלף בעסקת טננבאום, לא היית קורא את מכתבי היום. לעומת זאת – אם קונטאר לא יוחלף היום, יהיו עוד חטיפות והפעם אולי גם אזרחים ישראלים המטיילים להנאתם בחו"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully