וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאוששים מצ'לסי

21.10.2001 / 21:15

הפועל ת"א ידעה לרדת לקרקע מהר מאוד מהייפ הגדול, לאסוף 3 נקודות ממכבי פ"ת עם 0:2 ביתי, ולשלוח את אוחנה לברר אם יש לו קבוצת מרכז טבלה או שמא תחתית

הפועל ת"א לא הבריקה הערב בבלומפילד, אך למרות זאת ניצחה 0:2 את מכבי פ"ת במחזור השביעי בליגת-העל והתקדמה למקום החמישי עם 10 נק', כשבאמתחתה עדיין שני משחקים חסרים. לאורחים מפ"ת זה היה משחק שביעי ברציפות ללא נצחון מאז פתיחת העונה, והיא תקועה עמוק במקום האחרון עם 3 נק' בלבד.

מאמן המארחים, דרור קשטן, שבפניו עמדה משימה לא קלה להוריד את חניכיו לקרקע לאחר הגבהים אליהם הגיעו בנצחון המדהים 0:2 על צ'לסי, ביצע שינוי אחד לעומת ההרכב שפתח ביום חמישי האחרון, כשגאבור הלמאיי הפצוע לא נכלל בסגל ובמקומו שב לקישור סלים טועמה. החלוצים פיני בלילי וכפיר אודי עדיין לא חזרו לכושר מלא וגם הם נותרו מחוץ לסגל האדום.

אלי אוחנה העלה הרכב התקפי בבלומפילד, עם קובי רפואה ויניב אברג'יל בחוד ועם לירון בסיס ואסי משיח שתומכים מאחור. שרון צופין החלים מפציעה ממושכת ופתח בפעם הראשונה העונה, וגם אופיר קופל חזר להרכב הראשון. מי שפינו את מקומם הם עידן מליחי ודראגן טאדיץ'.

מחצית ראשונה: יכולת רעה של ת"א, אין שערים

נציג של אוהדי בית"ר ירושלים העניק פרחים לפני המשחק לנציג אוהדי הפועל ת"א, וכבר בדקה הראשונה היתה קרובה ת"א לכיבוש כשגולן מלול הדף ניסיון של מילאן אוסטרץ. אבל, הפתיחה לא העידה על ההמשך, והאדומים גילו יכולת פושרת ביותר. בדקה ה- 18 הגיעה פ"ת להזדמנות מצויינת, אבל יניב אברג'יל לא פירגן לקובי רפואה ואיפשר לשביט אלימלך לקלוט את הכדור.

הפועל ת"א לא שלחה יותר מדי שחקנים קדימה ורוב האדומים היו צל של עצמם, במיוחד לאור היכולת הגבוהה מול צ'לסי. ההגבהות הרבות לרחבה לא הפריעו יותר מדי את מנוחתו של מלול, והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

מחצית שניה: לוז נכנס, צמד לת"א בתוך חמש דקות

את השינוי במחצית השניה עשה בן לוז, שהחליף את אישטוואן פישונט. נגיחה של אוסטרץ פגשה את המשקוף הפתח-תקוואי, ובדקה ה- 50 הוכשל לוז על סף הרחבה וזיכה את קבוצתו בבעיטה חופשית. יוסי אבוקסיס עקף את החומה בצורה נהדרת, מלול לא הגיב בזמן והכדור נחת ברשת - 0:1 לת"א.

חמש דקות בלבד חלפו, והפעם לוז עשה את זה בעצמו כששוב מלול יכול לרשום לעצמו נקודות שליליות על השער השני. המשחק למעשה הוכרע בנקודה זאת, כשחניכיו של אלי אוחנה לא מוצאים את עצמם ומצדיקים את המקום האחרון בו הם מצויים. בדקה ה- 66 ספג שוער המארחים, שביט אלימלך, כרטיס אדום שטותי כשנגע בכדור בידו מחוץ לרחבה, ואוסטרץ נאלץ לפנות את מקומו כדי לאפשר לניר רחמין להיכנס לשער.

אבל, גם היתרון המספרי לא סייע לפ"ת לשלוט במגרש ולסכן את רחמין המחליף. ההגנה של ת"א עשתה את העבודה בצורה מצויינת, החלק הקדמי ירד אחורה כדי לעזור, ויכולת קבוצתית בינונית ביותר בשורה התחתונה הספיקה כדי לשמור על היתרון עד לסיום - 0:2 להפועל ת"א, בדיוק כמו ביום חמישי האחרון, אבל מול יריבה קצת פחות טובה מצ'לסי.

הפועל ת"א: שביט אלימלך, אילן בכר, שמעון גרשון, אסי דומב, יגאל אנטבי, דניס אונישנקו, יוסי אבוקסיס, סלים טועמה, אישטוואן פישונט (46 בן לוז), סרגיי קלצ'נקו, מילאן אוסטרץ (66 ניר רחמין).

מכבי פ"ת: גולן מלול, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, תומר בן-יוסף, שרון צופין, קובי גנון, אופיר קופל, אסי משיח, לירון בסיס (גיא יצחק), יניב אברג'יל, קובי רפואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully