וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטו אופ - בעירק מלחמה ובבוסטון משחקים כדורסל

טלי גולדשטין

21.6.2008 / 18:51

נרטב עם הסינים וההודים בשטפונות העזים, נברך על החתונה החד מינית הראשונה בקליפורניה ונחגוג עם אוהדי הבוסטון סלטיקס ניצחון היסטורי

אסון רודף אסון -

169 בני אדם נהרגו בשטפונות בדרום סין וכ- 1.6 מיליון אנשים נאלצו להתפנות מבתיהם בעשרת הימים האחרונים. המשרד הסיני לעניינים אזרחיים שלח יחידות חילוץ לאזורים שנפגעו על מנת לסייע לרשויות המקומיות. לפי השירות המטאורולוגי הסיני מחוזות גויז'ו, סצ'ואן ויונאן, כולן בדרום ובדרום-מערב, יראו 30 עד 70 אחוזים יותר גשמים מאשר בתקופה המקבילה אשתקד.

גשם בעתו -

בעוד בסין הגשמים העזים גובים קורבנות, כמות גשמי המונסון בהודו במחצית הראשונה של יוני היתה גבוהה ב-44% מהממוצע החודשי, עובדה המעוררת תקוות לגבי תפוקה גדולה יותר של יבולים בתקופה בה מחירי המזון הגבוהים דחפו את האינפלציה במדינה לשיא של שבע שנים. גשמי המונסון פשטו בכל רחבי המדינה, למעט חלקים במדינת רג'סטאן המדברית. בתמונה: העיר כלכתה לאחר מונסון.

בוש הביתה! -

נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש סיים השבוע את ביקורו הנשיאותי האחרון באירופה והתחנה הסופית היתה בלפסט שבאירלנד. את פניו קיבלו מפגינים מתנועות המתנגדות למלחמה, כגון "התנועה האנטי מלחמתית של בלפסט", שלא ראו בעין יפה את הגעתו של אדריכל המלחמות בעירק ובאפגניסטן למדינתם. ארגון "אמנסטי" ארגן אף הוא מחאה על רקע נושא הטיפול באסירים ובחשודים בפעולות טרור.

חזון ירוק -

סגן נשיא ארצות הברית לשעבר אל גור התחייב ביום שני לעשות את מיטב יכולתו על מנת לעזור לברק אובמה, מועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות, לנצח בבחירות לנשיאות בנובמבר. גור אמר כי הכרחי הדבר שלארצות הברית יהיה מנהיג חדש, אך חשוב לא פחות שיהיה לה גם חזון חדש (וירוק?) עבור העתיד.
גור הכריז על תמכיתו באופן פומבי באובמה בפעם הראשונה בעצרת בעיר דטריוט.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בואי כלה -

בית המשפט העליון בקליפורניה התיר במאי נישואין חד מיניים בפסיקה תקדימית. ביום שני חגגו בסן פרנסיסקו את נישואיהם של הזוג הראשון - דל מרטין בת ה-87 ובת זוגתה פיליס ליון בת ה- 84. מרטין ובת זוגתה ליון, החיות יחד כבר יותר מחמישים שנה, הן הזוג הראשון מתוך גל של נישואין חד מיניים שצפוי לפקוד את קליפורניה.

מלחמה בעירק -

63 בני אדם נהרגו ו-75 נפצעו בפיצוץ מכונית תופת ביום שלישי באזור השוק ההומה של בגדד. זהו הפיגוע הגדול ביותר בבירת עירק מזה מספר חודשים. בעת הפיצוץ, המה השוק אלפי בני אדם, וכתוצאה ממנו כ-20 חנויות ובניין רב קומות עלו באש. כלי רכב רבים ניזוקו, ואספקת החשמל לאזור הופסקה. הצבא האמריקאי הטיל את האחריות לפיגוע על מליציה שיעית.

הטליבן חוזר -

מאות אנשי טליבן נהרגו ועוד מאות נוספים נפצעו במבצע צבאי גדול שמתנהל מיום רביעי בדרום המדינה, במהלכו תוקפים כוחות נאט"ו והבריגדה האפגנית את מעוזי המורדים הפונדמנטליסטים. זאת לאחר שלוחמי טליבן השתלטו השבוע על כפרים באזור וגרמו לבריחתם של אלפי תושבים ולנזק בל ישוער לרכוש.

האמנה בסכנה -

האיחוד האירופי נקלע בסוף השבוע למשבר חריף, לאחר שתושבי אירלנד דחו את "אמנת ליסבון" - החוקה החדשה של האיחוד האירופי שנועדה לייעל את עבודת הארגון ולהרחיב את סמכויותיו. 53% מהמצביעים באירלנד, המדינה היחידה שהעמידה את אישור האמנה למשאל עם, הצביעו נגדה. האמנה לא יכולה לעבור אלא אם כן אושרה על ידי כל 27 החברות בה והדחייה עשויה לגרום לשורה של עיכובים בשיתוף פעולה כלל-אירופי כמו מלחמה משותפת בטרור ובהתחממות הגלובלית.

עירום בקמפוס -

סטודנטים מהפיליפינים, חברים באחווה "אלפא פי אומגה", חגגו את יום ההולדת המאה של האוניברסיטה שלהם בריצה המונית בעירום. "האוניברסיטה של הפיליפינים", שהוקמה ב-1908, תמיד נחשבה למעוז של פעילות פוליטית ומחשבה חופשית, בלב לבה של מדינה שמרנית.

בוסטון בעננים -

קווין גארנט (מימין) שמע לכל אורך הקריירה הארוכה שלו כי איננו ווינר, וכי לעולם לא יזכה באליפות. בתחילת העונה הוא עבר לבוסטון סלטיקס, והתחבר עם ביל ראסל, השחקן האגדי של הסלטיקס בשנות השישים. ראסל הבטיח לגארנט כי יחלוק איתו אחת מ-11 טבעות האליפות בהן זכה אם לא ישכיל להשיג אחת בעצמו. בוקר ליום רביעי זכתה בוסטון באליפות על הלוס אנג'לס לייקרס במשחק השישי בסדרת גמר ה-NBA, באליפות ראשונה אחרי 22 שנה. כאן נראה גארנט לוחש לראסל, "עכשיו יש לי טבעת משלי"

  • עוד באותו נושא:
  • פוטו אופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully