וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - בלבול באוויר

יאיר טריבלסקי

22.6.2008 / 14:18

ימים מבלבלים עומדים בפתח: מצד אחד רכים ומצד שני אגרסיבים. טריבלסקי ניתח את מפת הכוכבים והרי התחזית שלו לשבוע שיהיה

זהו שבוע (שבין 22-28 ביוני) קצת אגרסיבי, רגשני, רכרוכי משהו ולא ברור, שבו דרמות מתפתחות מכלום ועלולות לתפוס תאוצה. את השבוע הזה חייבים להתחיל בפוקוס ולשמור עליו בהמשך, כי דברים עלולים להתרחש אחרת לגמרי ממה שתכננו. מצד שני - הרגשות רכים יותר, בעיקר בהמשך...

מבולבלים? לקראת סוף השבוע אתם עלולים להיות מבולבלים אף יותר, אבל מי אמר שזה רע, בעיקר כשאתה מסיים בתוך חיבוק ועם איזה חיוך קטן בזוית הפה. בכל מקרה, כולנו מרגישים פתאום צורך ביתי כזה להתכרבל איכשהו, למרות שקיץ בחוץ ולבדוק מי באמת אוהב אותנו, אבל באמת אוהב. מין מצב רוח שכזה.

הזוית הקשה של השבוע

הזוית הקשה של השבוע היא זוית העימות שבין מרס, הקשור לדרייב ועשייה, לבין כוכב נפטון המטשטש והמערפל. זו זוית קשה בעיקר לאלה מאיתנו שמאוד בטוחים בעצמם, שהשבוע הם יעשו את המכה של חייהם. הבטחון המופרז עלול להתגלות כאשליה בהמשך ולא רק בנושאי עשייה, אלא גם בכל מה שקשור לתפישת המציאות שלנו.

נפטון הוא כוכב מאוד טריקי: פעם הוא מחייך אליך ומביא הבטחה מעורפלת של אהבה/כסף/ בטחון ודקה לאחר מכן הוא משמיט את השטיח מתחת לרגליים ועכשיו לך חפש אותו, את סוחר השטיחים הקוסמי הזה. אז... שתי רגלים חזק על הקרקע, חברים, וזה נכון בעיקר למזלות טלה, דגים, אריה, דלי ובתולה.

האוירה השבוע

לא ממש קלה, בעיקר בתחילת השבוע. זוית העימות שבין השמש לפלוטו הגיעה לשיא בסוף השבוע שזה עתה חלף לו ומלווה את השבוע שלנו באיום לשלם ביוקר על טעויות בנושאי כספים או יחסים. חשוב שלא להתפתות עכשיו לאצבע קלה על ההדק בנושאי כספים, להיזהר בבורסה ובעיקר להיזהר ממלים מיותרות. מי אמר שזה רע לספור עד עשר לפני שבאמת כועסים? בעיקר אם אתה שייך למזלות אריה, עקרב, סרטן וגדי.

הרגשות השבוע

ונוס והשמש במזל סרטן מביאות איתן גישה רכה וביתית, אבל הזויות עם פלוטו עדיין מקשות על התמסרות ביתית אמיתית. פה ושם אנו עלולים לפגוש הרי געש קטנים בדמותם של ריבים קטנים ומרגיזים, בעיקר על עקרונות וכדאי לוותר ולהתפשר ולו רק כדי לחזור לעצמנו. כעת אנו זקוקים יותר מתמיד לעטיפה ביתית חמה ולשניצל של אמא, אבל שניצל כידוע הוא לא רק אוכל, אלא גם מושג פולני עתיק שמשמעותו – שב לשולחן ותאכל מה שיש: רעב לא תצא מכאן. אז חוזרים לשניצל, לחיבוק, לעיניים האמהיות הדואגות ובעיקר לשורשים של עצמנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

התקשורת שלנו

בהחלט משתפרת: מרקורי חוזר להילוכו הרגיל ושוב אפשר להסתכל קדימה בתקווה ואפילו בציפייה. כעת הזמן לדבר על רגשות ותוכניות, ובעיקר לשתף בהם את הסביבה ללא חשש שהכל יתבטל פתאום: הכיוון - קדימה!

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - להיזהר ולשמור על עצמכם מפני אשליות ופנטזיות, והתאהבויות לא רציונליות.

שור - להתחיל לדבר על הכל, בעיקר על נושאי רגשות אם אפשר.

תאומים - הגיע הזמן להתחיל להסתכל קדימה, לעשות תוכניות ולהחזיר את החיוך.

סרטן - יום הולדת שמח, סרטנונים: זמן להשקיע בעיקר באהבה ולפתוח את הלב.

אריה - שבוע שמתחיל עמוס רגשית ובהמשך יש הקלה בעומס החום. סעו בזהירות.

בתולה - האופטימיות חוזרת בזהירות וזה הזמן להעביר הילוך ולהתחיל לחרוש.

מאזניים - הגיע הזמן להשקיע בקריירה ולאפשר לאמביציה לפרוח. השקיעו בשיפור התדמית!

עקרב - שבוע שעלול להביא איתו מאבקי כוח וכדאי להחליט מראש שמוותרים ולא נלחמים.

קשת - יש צורך לפעול בזהירות רבה בכל מה שקשור לכספים ולהימנע משגיאות בשיפוט. נסו להתייעץ לפני כל החלטה.

גדי - השמש וונוס מדגישות את הצורך בזוגיות ומערכות יחסים. הגיע הזמן להיפתח קצת יותר.

דלי - התחום המקצועי הופך למשמעותי יותר ואיתו גם הצורך להשקיע בצד הכלכלי של החיים. התמקדו בפרטים.

דגים - הרומנטיקה חוזרת דגיגים ובגדול. אבל חשוב שלא לאבד את הראש ולהימנע מהחלטות חשובות השבוע: דחו אותן לשבוע הבא.

שאלות ותשובות

שאלה: נולדתי ב- 17/10/1940 בפתח תקוה, בשעה 23.00. אני אלמנה, הכרתי גבר בן גילי מעבר לים, שנולד ב-1/9/1940, אבל נראה לי שהוא מפחד מקשר חדש. האם יש סיכוי בגילי לחיות שוב בזוגיות, או שעלי לקבל את הדין ולהישאר בבדידות שהיא מעיקה וקשה מכל. אשמח לתשובתך.

תשובה: במפת הלידה שלך צמידות לא קלה בין הירח, הנפש, לבין כוכב סטורן המכביד והמעיק. אולם סטורן הוא כוכב פלא: ככל שהשנים עוברות, כך הוא הופך נוח ונעים וזה מתבטא בעיקר בגילאים מבוגרים, מה שאומר שאת רק הולכת ומשתבחת עם השנים. לגבי הפרטנר - הוא צריך זמן והרבה סבלנות: אם תפגיני אורך רוח, זה בהחלט אפשרי ויותר מזה. בכל מקרה, עם השמש ומרס במאזניים, אין שום סיבה שתשארי לבד בשנים הקרובות ויוזמה היא מלת המפתח לכך. בהצלחה!

שאלה: אחייניתי רונית (שם בדוי) נולדה ב- 28/8/1976 בשעה 10.00בבוקר. היא תמיד היתה מחוזרת וחוותה מערכות יחסים ארוכות שלצערנו הסתיימו. אנחנו מאוד מודאגים, מכיון שמעל שנתיים מאז הסתיים הקשר בינה לבן זוגה האחרון והיא לא יצרה קשר חדש.

תשובה: ובכן, עם שמש וונוס במזל בתולה אחייניתך מעט ביקורתית גם כלפי עצמה, ומקבץ כוכבים והאופק במאזניים מראה על אישיות עדינה ולא בהכרח יוזמת. היא פגיעה ורגישה מאוד וזקוקה להפוגות ארוכות יחסית בין קשר לקשר, כדי להתאושש ולחזור לעצמה. זוית פעולה בין אורנוס בשמים לונוס מראה, שהתקופה הזו עשויה להיות מעט ארוכה, אולם אין צורך לדאוג: הדברים יקרו ובקצב שלה. במקום לדאוג – שחררו, תנו לה הרבה אהבה ובעיקר ספייס והחיים בדרכם יעשו את שלהם.

שאלה: שמי בת אל (שם בדוי), נולדתי ב- 10/4/1952 בשעה 5.45 בוקר. אני עובדת במשרה משעממת, אך בעקבות קורסים של מודעות והתפתחות רוחנית, אני חשה כי היעוד שלי הוא לעזור לאנשים במסע הרוחני ולהקל עליהם. האם אכן זהו יעודי? האם אצליח בכך?

תשובה: במפת הלידה שלך יש אכן דיאלוג מעניין בין השמש, ונוס, יופיטר ומרקורי במזל טלה, לבין הירח במזל מאזניים ממול, שמביאים איתם צורך בדיאלוג מעניין עם הזולת, על כל רבדיו. מצד שני, זויות לא קלות בין אורנוס לירח ולמרקורי, עלולות להראות על צורך בפעילות פיזית, ואולי כדאי לעשות זאת בנוסף לעיסוק של קשר עם אנשים כמו מה שאת עושה היום, או שילוב עם אחד מנושאי הרפואה האלטרנטיבית, כמו הילינג, שיאצו, וכדומה, כי רק אחד מהם לא ממש יספק אותך. בהצלחה.

שאלה: שמי ליטל, נולדתי ב- 10/3/80, שעת לידה: 19:00 בערב, בביה"ח קפלן. אני סטודנטית שנה שלישית לאמנות והוראה ובשנה הבאה עלי להתחיל סטאז' ולהתחיל ללמד. אני לא יודעת אם זה הכיוון. אני רוצה להמשיך לכיוון של תרפיה באמנות, אבל המשמעות היא שלוש שנות לימודים נוספות.

תשובה: באופן עקרוני, עם ירח צמוד לנפטון, ושמש ומרקורי במזל דגים מול סטורן, זה אכן הכיוון, אם כי הייתי ממליץ לך להיות קצת יותר קלה ופחות ביקורתית כלפי עצמך. אבל כוכב פלוטו ממש עכשיו יושב על הירח שלך ואורנוס על השמש מביא איתו חוסר שקט - יתכן וכדאי לעשות הפסקה, לצאת ולטייל ולפגוש מעט את החיים, לפני שאת מתמסרת סופית ללימודים ולתהליך המקצועי: אפשרי לעצמך כמה חוויות עומק מסוג אחר שיעשירו אותך ויעזרו לך לראות דברים קצת אחרת. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully