וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האשליות היפות מתגשמות

ירון שוורץ

19.6.2008 / 11:54

קרדל סמית’, מגדולי הקואצ’רים בעולם, מבקר בישראל. ירון שוורץ שמע ממנו על יצירת המציאות הרצויה ובירר איך יוכל להרוויח כסף בחיים

נהוג לומר, שיש רצוי ויש מצוי. ובכל זאת, היינו מעדיפים להיפטר מאותם רגעים במציאות שאינם משרתים אותנו. אם היה אפשר היינו מעדיפים להחליף את הרגעים האלו בכאלו שכן פועלים לטובתנו. קרדל סמית', מגדולי הקואצ'רים בעולם ומפתח שיטת ה"שינוי הקוונטי", טוען שיש בידיו את המפתח ליצירת המציאות הרצויה לנו. התקשרתי לסמית' למקום משכנו בהוואי כדי לברר עד כמה זה רציני.

הי, אם אני מבין נכון, אני תופס אותך עכשיו בבית שלך בהוואי.

אנחנו גרים באי קאוואי, שהוא אחד האיים ששייכים לאיזור הוואי, השעה פה עכשיו חמש וחצי בבוקר, אשתי ואני מתבוננים בתענוג בזריחה שמשתקפת באוקיינוס. זו השעה הטובה ביותר ליצירה היומית. בחמש אנחנו יוצאים לצעדה על החוף ושם על שפת המים יושבים ויוצרים את היום הבא עלינו לטובה.

זה חלק מהשיטה שאתה מלמד?

כל בוקר כשהאדם קם, הוא חייב לשבת עם עצמו, עדיף במקום שהוא מרגיש בו בנוח וליצור, ממש בעשייה את היום שלו. אני לא מדבר על לתכנן באופן תיאורטי מה יהיה, הטכניקה שלנו מתרכזת בפרקטיקה, אנחנו מומחים בלוותר על הדברים שמטרידים אותנו, העבר והעתיד, ולהתרכז בהווה וכך ליצור את המציאות אותה היינו רוצים לחוות היום.

אולי אני עוד קטן בעולם של יצירת המציאות, אבל הדברים נשמעים לי קצת מופשטים.

תראה, אני הבנתי מתוך העבודה שלי עם עצמי שיש מרחב בו הדברים מתרחשים, אני קורא לו המרחב הקוונטי, אתה יכול לקרוא לו אלוהים, אבל אין הבדל. כל אחד מאיתנו חושב בדרך מסוימת, המחשבה שלו מייצרת את המציאות ופתאום כל מה שמפחדים ממנו מתחיל להתממש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בוא נאמר שזה נכון, אין אצלך מקום להפתעות חיוביות?

בוודאי שיש, אבל למה לסמוך על המזל כל הזמן? השיטה שלי יוצרת מציאות. באופן עקרוני התהליך הוא פשוט: מבחינים שיש במחשבה אלמנט שלילי, חוסר אמונה, תסכול ואז לומדים ליצור מרווח בינה לבין המחשבה הבאה ולומדים כיצד להכניס בתוך המרווח הזה מחשבה שיוצרת מציאות אחרת. ותדע לך שזה לא פשוט...

חכה, לפני שאתה ממשיך, בוא ניקח בעיה אמיתית שלי, שמשותפת לכלל האוכלוסייה. אני רוצה להרוויח יותר כסף, אבל לא מצליח. הייתי בקואצ'ינג, אבל רק גיליתי עד כמה אני רחוק מזה ולא איך אפשר להתקרב. הפתרונות לא היו מציאותיים עבורי.

תראה, השיטה של השינוי הקוונטי נוגעת בצעד אחד לפני הפתרונות, אבל בגלל זה היא הרבה יותר מעשית. אתה נולדת לעולם נקי, אבל מאז שמעת אולי שבעה מיליון סיפורים שונים על כסף והבעיות הקשורות אליו. אתה חווית בעצמך את ההורים שלך יוצאים מהבית ומשאירים אותך לבד כדי להרוויח כסף. כל מיני אירועים כאלו גרמו לך לקשר כסף עם משהו שלילי, עם חוסר אמונה וכדומה. יש לך מנוע תת-מודע, שברגע שמוזכר נושא הכסף מתחיל לפעול ולייצר אמונות ומחשבות שליליות.

השיטה שפיתחתי נקראת ה"שינוי הקוונטי", כי היא מלמדת אותך לייצר בעצמך שינוי קוונטי, שינוי פיזיקלי ואנרגטי בדרך שהמחשבות שלך פועלות. למשל, השיטה מלמדת אותך להבחין במחשבה שיוצרת תכנון שלילי, לעצור אותה, ליצור מרווח בינה לבין המחשבה הבאה, להכניס במרווח הזה מחשבה יוצרת מציאות אחרת וכך לבטל את אותה מחשבה שהייתה מלאה בפחד ומחשבות פוגעניות. כאשר אתה חושב באופן שונה, אתה משתנה, אפילו ה-DNA שלך, ההרכב המולקולרי והכימי שלך, משתנה.

למה אתה מתכוונן כשאתה אומר מחשבה אחרת?

זה בעצם החלק השני של התהליך. אנחנו לומדים לכתוב על עצמנו סיפור חדש שאנחנו מאמינים בו. סיפור חדש בו, כמו בדוגמא שלך, אתה הופך להיות לבן אדם שהוא ביצירה אינסופית של עושר, של כסף. כך אתה מבצע תכנות מחדש לגוף שלך, תוך כדי היפרדות מהמחשבה הישנה שהפריעה לך ליצור את המציאות שתמיד חלמת עליה.

זה הכל מלים מאוד יפות, אבל אני רוצה שינוי אמיתי, אני רוצה להשתנות.

אתה חייב להבין שאתה מכור, המחשבות הישנות שלך הם הסם שלך, אבל אני מבטיח לך שאם תצליח להכיר את המרווח שבין המחשבות ותדע מתי נגמרת מחשבה אחת ומתי אחרת מתחילה, ותצליח להכניס במרווח ביניהן סיפור חדש, את הסיפור שהיית באמת רוצה לשמוע על עצמך, אתה תתמכר עוד הרבה יותר. עד עכשיו אתה סובל מהתמכרות למחשבות שליליות בנוגע לכסף: 'אין לי מספיק', 'אני לא יודע איך עושים את זה', 'אני לא מספיק מוכשר'. אני משתמש ברצון של בני-האדם להתמכר למחשבות שלהם, אבל מנצל את זה לטובתם. השינוי הקוונטי מאפשר התמכרות לאנרגיה חדשה, אנרגיה כימית שרק תומכת בך ולוקחת אותך למקום שאתה באמת רוצה, שבו נמצאים החלומות שלך ולהגשמה שלהם.

בישראל לצערנו לכל אחד יש היכרות רחוקה או קרובה עם סבל, פצועי מלחמה, פיגועים ופחד מטרור. זה לא שאתה בא עם הסדנה, ותסלח לי, לקבוצת אמריקאים שבאו לבלות בהוואי, אתה מגיע להתעסק עם אנשים שהפגיעה, הפציעה והחרדה משמעותיים בחייהם.

בדיוק בגלל זה בחרנו להגיע לישראל. אנחנו באמת עוסקים בטיפול, אנחנו באים במגע עם חולי איידס, חולי סרטן ופצועי תאונות דרכים. אנחנו נותנים לכולם שיטה שלא לוקח שנה ללמוד אותה, אלא רק כמה ימים ומאותו רגע השינוי מתרחש מיד, בכאן ועכשיו. ולא בתוך תהליך של שיחה, תרפיה, היפנוזה, אלא בצורה שטראומות עבר יכולות בתוך מספר שבועות להימחק, גם טראומות נפשיות, אבל ללא ספק גם טראומות פיזיות. אנחנו באים לישראל כמו שאנחנו באים לכל מקום בעולם, לתת עוד כלי, אבל כלי חשוב, כלי מהותי לשיפור חייהם של האנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully