וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסיר הגידם החביא סמים בתוך התותבת

נתיב נחמני

19.6.2008 / 11:56

50 גרם הירואין נתפסו בתוך ידו התותבת של אסיר נכה, ששב מטיפול בבית חולים. לפני שבועיים הוברחו לכלא סמים בתחתית כוס

אסיר כבן 42 המרצה את עונשו בבית הסוהר "כרמל" בגין עבירות סחר בסמים, נתפס כשניסה להבריח הירואין לכלא בתוך ידו התותבת. האסיר, נכה בעל יד ורגל תותבות, עורר את חשדם של הסוהרים לאחר ששב לבית הכלא מטיפול רפואי בבית חולים.

אנשי יחידת "דרור" של שירות בתי הסוהר, האמונים על מניעת הברחות סמים לכלא, החליטו לערוך לאיש בעל העבר הפלילי העשיר בדיקה קפדנית מהרגיל. בחיפוש שערכו על גופו לא נמצא דבר, אך כשבדקו את ידו התותבת איתרו בתוכה 50 גרם של חומר החשוד כסם מסוג הירואין, בתוך שישה גלילים. הסמים הועברו לרשות המשטרה והיד הוחזרה לאסיר.

לפני כשבועיים איתרו אנשי היחידה חשיש והרואין מוחבאים בתחתית של כוס, בתיקה של צעירה שהגיעה לבקר קרוב משפחה המרצה את עונשו בכלא "הדרים". בתמונת שיקוף תיקה הבחינו הסוהרים בגוש אורגני בתחתית הכוס. הם שברו אותה וגילו כי מדובר בספל בעלת תחתית כפולה, בה הוסתרו הסמים.

ניסיונות כאלו של הברחות סמים ולעיתים אף אמצעי לחימה לבתי הכלא ברחבי הארץ הם עניין שבשגרה. לפני כחצי שנה נעצרה עורכת דין לאחר שניסתה להבריח סמים למרשה שריצה באותה התקופה את מאסרו. לפני כשנה וחצי, נתפס אסיר ששב לכלא מחופשה כשהוא מנסה להבריח הרואין עטוף בשקיות. בדיקת מעבדה שנערכה לחומרים שנתפסו העלתה כי אחת השקיות הכילה רעל מסוכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully