וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מטפלת נהגה להכות קשישה בת 94

נתיב נחמני

18.6.2008 / 17:13

מטפלת חשודה כי נהגה להכות קשישה בת 94 מאחר שעשתה את צרכיה על הרצפה. המשטרה: "על הילדים להתעניין בהוריהם הקשישים"

חטיבת דובר המשטרה

(עריכת וידאו: ארנון מעוז)

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (רביעי) בחמישה ימים את מעצרה של מטפלת הודית הסועדת קשישה בת 94 מרמת גן, לאחר שתועדה במצלמה נסתרת כשהיא מכה את הקשישה. בחקירותיה הודתה המטפלת בביצוע המעשה, וטענה שנהגה להכות את הקשישה כיוון שזו לא נשמעת לה.

על האלימות נודע למשפחה בדרך לא שגרתית. לפני מספר שבועות קיבלה בתה של הקשישה, המתגוררת בחו"ל, שיחת טלפון אנונימית מאלמונית, שאמרה לה כי אמה נפלה קורבן למטפלת מתעללת.

הבת יצרה קשר עם אחיה המתגורר בארץ וסיפרה לו על המקרה. לאחר התייעצות, החליט האח להציב מצלמה נסתרת בבית אמו. בסרטוני המצלמה נחשפה ההתעללות.

אתמול, לאחר שפנה עם הקלטות למשטרה, נעצרה המטפלת. במהלך החקירה, הכחישה המטפלת בכל תוקף כי פגעה בקשישה. היום, לאחר שהחוקרים עימתו אותה עם הצילומים שבידיהם, היא הודתה וטענה שנהגה להכות את הקשישה, לאחר שהיתה עושה צרכיה על הרצפה ומכיוון שהיא אינה עושה כדבריה.

"חשוב שמשפחות הקשישים יגלו בהם יותר עניין", אמר לוואלה! חדשות רפ"ק קובי אור, ראש מחלק חקירות במרחב דן. "הילדים של הקשישים צריכים להיות קשובים יותר להוריהם. מומלץ לבקר את ההורים בהפתעה ובשעות לא שגרתיות, וכל דבר שיכול להעלות חשד - לפנות איתו למשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully