וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חמאס לא יפסיק את התחמשותו"

יהושע בריינר ושי מכלוף

18.6.2008 / 13:01

גורם בטחוני: "הסכם הרגיעה שביר ולא ברור כמה זמן יימשך". יום לפני כניסת הסכם הרגיעה לתוקפו נורו 7 רקטות למערב הנגב - אין נפגעים

"הסכם הרגיעה שביר ולא ברור כמה זמן הוא יימשך", כך אמר היום (רביעי) גורם בטחוני. "חמאס לא יפסיק את ההתחמשות וההתארגנות הצבאית וצה"ל מוכן לכל פעולה צבאית". הגורם מסר כי ארגון החמאס הוא היחיד ששולט כרגע בשטח הרצועה והוא כבר הוכיח בעבר שירי הרקטות יכול להיפסק.

יממה לפני כניסתו של הסכם הרגיעה עם חמאס לתוקף, נמשך ירי הרקטות אל ישראל. בצהריים ירו הפלסטינים שתי רקטות קסאם אל מערב הנגב. רקטה אחת נפלה באזור התעשייה בשער הנגב, בשטח פתוח. כתוצאה מכך פרצה שריפה במקום וכוחות כיבוי פועלים לכבותה. רקטה נוספת נפלה בין שדרות לבין שער הנגב. במקרה הזה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

מוקדם יותר היום נורו שני קסאמים מדרום הרצועה ונפלו בשטח המועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים. נזק קל נגרם לחממות באיזור. בשעות הבוקר נורו משטח רצועת עזה 3 רקטות קסאם, שנפלו בשטחי המועצות האזוריות שער הנגב וחוף אשקלון. גם במטח זה לא דווח על נזק או נפגעים.

אתמול דיווחו הפלסטינים על שישה הרוגים בשלוש תקיפות של חיל האוויר ברצועת עזה. בתקיפה הראשונה נהרגו חמישה פעילים בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי, פלוגות אל-קודס, מירי טילים על מכוניתם בעיירה קרארה שבסמוך לחאן יונס בדרום רצועת עזה. חיל האוויר תקף גם ממערב לדיר אל-בלח, וכתוצאה מכך נפצעו שני פלסטינים. בתקיפה שלישית בדיר אל-בלח נהרג אדם נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully