וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד זכרוני החליט לא לייצג את אבוטבול

נתיב נחמני

18.6.2008 / 11:58

שבוע לאחר רצח עו"ד יורם חכם, הודיע היום עו"ד אמנון זכרוני כי "מטעמים לוגיסטיים אני לא יכול לקבל עלי את ייצוגו"

עו"ד אמנון זכרוני, שייצג את אבוטבול בבית המשפט בדיון שלאחר רצח עו"ד יורם חכם שנרצח בשבוע שעבר, הודיע כי לא ייצג אותו יותר. "אחרי שבדקתי ובחנתי את היקף החומר, הבנתי שמטעמים לוגיסטיים אני לא יכול לקבל עלי את ייצוגו של אבוטבול", אמר זכרוני. "בדקתי את המחויבות שלי לתיקים אחרים ולא אוכל לעמוד בייצוגו", הסביר.

ראש הרכב השופטים ברכה אופיר תום, אמרה בתגובה כי "אין לנו אלא להצטער". היא העבירה את זכות הדיבור לאבוטבול, שקם ואמר "אני לא מתכוון להתפשר. אני אקח עו"ד מהשורה הראשונה ואודיע לבית המשפט ברגע שאמצא". נציגת הפרקליטות בתיק המליצה כי לדעתה בשלב זה כדאי להכניס את הסנגוריה הציבורית לתמונה, אך אבוטבול הביט לעברה בזלזול ואמר "כן, בטח", כשחיוך מרוח על פניו. המשך הדיון נקבע ליום רביעי הבא.

אבוטבול, הנחשב לאחד מראשי משפחות הפשע החזקות בישראל, נמצא כעת בבעיה. מזה כשנה הוא מנהל משפט בו הוא מואשם בניהול ארגון פשיעה. לאחר רצח עורך דינו, נראה כי יהיה לו קשה למצוא עורך דין פלילי בכיר אחר שיסכים לייצגו.

במאי אשתקד הוגש נגד אבוטבול כתב אישום חמור בו הוא הואשם בעמידה בראש ארגון פשיעה. נציגי הפרקליטות פרסו את מעלליו של אבוטבול בכתב האישום על פני 164 עמודים, בהם מפורטים בין היתר מקרי סחיטה בארץ ובעולם, הצתה, כליאת שווא, מתן שוחד והלבנת הון.

בשיחה עם וואלה! חדשות לאחר רצח עו"ד חכם סיפרו כמה מבכירי עורכי הדין בישראל כי הם צופים כי לאבוטבול יהיה קשה ביותר לשכור את שירותיו של עו"ד פלילי בכיר. "לא נעים לייצג אותו", התוודה אחד מהם בלשון המעטה. לעומת זאת, הם מציינים כי אבוטבול לא יתקשה כלל למצוא עורך דין צעיר שישמח לייצג אותו ולזכות בחשיפה התקשורתית. בייחוד לאור אירועי אתמול, אף אחד מעורכי הדין לא הסכים להזדהות בשמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully