וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המאבק: קלינטון ואובמה משלבים ידיים

טלי גולדשטין

18.6.2008 / 9:46

קלינטון תנסה לשכנע את תומכיה לתרום לקמפיין אובמה באירוע. מאז פרשה הסנאטורית המובסת מהמירוץ לנשיאות, היא לא הופיעה בציבור

הילרי קלינטון וברק אובמה יופיעו יחדיו באירוע בשבוע הבא בוושינגטון שמטרתו לשכנע את התורמים הגדולים של הסנטורית לתרום סכומים גבוהים למועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות, כך דיווח היום (רביעי) הה"דיילי ניוז".

האירוע, שייערך ב-26 ביוני, יהיה ההופעה הראשונה בציבור של קלינטון מאז תבוסתה בפריימריז הדמוקרטים ונאום הפרישה שלה, אותו נשאה בשביעי ביוני ושאחריו יצאה לחופשה קצרה. זוהי גם ההופעה הפומבית הראשונה של שני הפוליטיקאים ביחד שהתחייבו לאחד את שורות המפלגה אחרי המירוץ הצמוד וחסר הרחמים ביניהם בפריימריז.

לפי דיווח אתר ה"דיילי ניוז", ג'ונתן מנץ, מנהל הכספים של קלינטון, שלח אתמול למגייסי הכספים של הסנאטורית אי-מייל המזמין אותם לאירוע בסוף החודש. מטרת הפגישה, כתב מנץ היא "לדון בדרכים כיצד ניתן לעבוד ביחד על מנת לתמוך באובמה ובמפלגה הדמוקרטית".

קמפיין קלינטון מעודד את תומכיו לתרום 2,300 דולר לקמפיין אובמה לפני הוועידה הדמוקרטית באוגוסט, הוסיף מנץ. אירוע גיוס הכספים ייערך במלון "מייפלאואר".

מאז פרשה קלינטון מהמירוץ והכריזה על תמיכתה באובמה, שני המחנות דנו בתפקיד שתמלא כעת הסנאטורית בקמפיין לנשיאות וכיצד ניתן לאחד את המפלגה. האירוע בוושינגטון אמור להוות צעד משמעותי קדימה בנושא. לפי הדיווחים, התקשה קלינטון לתורמים שלה ביום חמישי האחרון באופן אישי כדי לבקש מהם לתמוך באובמה.

ג'ן פסאקי, הדוברת של אובמה, אמרה כי, "הסנאטור אסיר תודה על תמיכתה של קלינטון ומחכה בקוצר רוח לעבוד עמה בחודשים הקרובים ובבית הלבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully