וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "עוד מוקדם לבשר על רגיעה"

פנחס וולף ויהושע בריינר

17.6.2008 / 19:49

"חשוב למצות את הסיכוי בשביל גלעד שליט" - אמר שר הביטחון בכנס בבית יהושע. רמון: "הרגיעה היא ניצחון לאיסלם הקיצוני"

"אמנם נבחנת האפשרות להגיע לרגיעה בזמן הקרוב, אבל מוקדם לבשר על רגיעה", כך אמר הערב (שלישי) שר הביטחון אהוד ברק, בכנס "שיתופים" לקידום החברה האזרחית בבית יהושע. "צה"ל נערך לכל התפתחות", הוסיף ברק אך הדגיש כי לדעתו "חשוב למצות את האפשורת לרגיעה בכדי להבטיח שקט לעוטף עזה ולשדרות ובכדי להבטיח את שחרורו של גלעד שליט".

המשנה לראש הממשלה חיים רמון, לעומת זאת, אמר היום כי "הסכם הרגיעה הוא ניצחון לאיסלם הקיצוני וזו אחת הסיבות שאני מתנגד לו". רמון הבהיר כי "המאבק באזור הוא לא בין יהודים לערבים או ישראלים ופלסטינים, אלא בין האיסלם הקיצוני למדינות המתונות וכל ניצחון של צד אחד הוא הפסד של השני". רמון אמר את הדברים בכנס שנערך באוניברסיטת חיפה.

לאחר שדווח היום כי מיום חמישי הקרוב תחל הפסקת האש, החלו חברי הכנסת להגיב עליה. יו"ר המפד"ל, ח"כ זבולון אורלב קרא לרגיעה ברצועה "בלון שיתפוצץ". "הסכם רגיעה ללא גלעד שליט היא חטא מוסרי כבד. הוא מעביר מסר של הפקרת החייל החטוף לגורלו", הוסיף ח"כ אורלב.

ח"כ אבשלום וילן (מרצ) אמר כי "הרגיעה היא צעד קריטי ליציבות כלשהי בגזרה הדרומית. בתקווה שהרגיעה תחזיק מעמד, השלב הבא הוא כוח רב לאומי בעזה שישמש כחיץ ויביא לפריחה כלכלית ברצועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully