וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על סף רגיעה? צה"ל הרג 6 פלסטינים בעזה

ניר יהב ויהושע בריינר

17.6.2008 / 14:43

בזמן שחמאס אומר כי "אם לא יהיו הפתעות, הרגיעה על סף מימוש" - תקף חיל האוויר שלוש פעמים ברצועת עזה והרג 6 פלסטינים

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ענת ברק)

מקורות פלסטינים דיווחו היום (שני) על שישה הרוגים בשלוש תקיפות של חיל האוויר ברצועת עזה. בתקיפה הראשונה נהרגו חמישה פעילים בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי, פלוגות אל-קודס, מירי טילים על מכוניתם בעיירה קרארה שבסמוך לחאן יונס בדרום רצועת עזה.

במקביל דיווחו הפלסטינים כי חיל האוויר תקף גם ממערב לדיר אל-בלח, וכתוצאה מכך נפצעו שני פלסטינים. בתקיפה שלישית בדיר אל-בלח נהרג אדם נוסף. בצה"ל אישרו כי בוצעו תקיפות אוויריות באזורים אלו. גורמי ביטחון מסרו לוואלה! חדשות כי השב"כ מעורב בתקיפות וכי במכונית הראשונה שהותקפה נמצאו אמצעי לחימה רבים. מהשב"כ נמסר כי "יעדי התקיפות היו פעילים מארגון הטרור 'צבא האיסלם', שהיו על סף ביצוע פיגוע משמעותי וגדול, כנגד מטרות ישראליות". ארגון צבא האיסלם הוא אחד מהארגונים העומדים מאחורי חטיפת החייל גלעד שליט. כמו כן, הארגון אחראי על חטיפת כתב הבי.בי.סי, אלן ג'ונסון, בשנה שעברה.

מוקדם יותר מסרו בחמאס כי אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, הרגיעה בין ישראל לחמאס על סף מימוש. דובר חמאס פאוזי ברהום מסר לסוכנות הידיעות "מען" כי השיחות בקהיר עם המצרים בנוגע לרגיעה מתנהלות בצורה טובה וחיובית. "ייתכן ואנו קרובים יותר מהרגיל להכריז על רגיעה". ברהום הבהיר כי עסקת שליט נפרדת מהרגיעה בין הצדדים.

אתמול (שני) בערב תקף חיל האוויר חוליית משגרי קסאם סמוך לעיירה בית חנון שבצפון רצועת עזה. מקורות פלסטינים מדווחים, כי חמוש פלסטיני נהרג ושניים נוספים נפצעו בתקיפה. לפי הדיווחים הפלסטינים, צה"ל שיגר טיל לעבר חולייה של חמושים וכתוצאה מכך נהרג החמוש, מועתז טאפש, פעיל בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי. הזרוע הצבאית הודיעה כי החמוש נהרג לאחר ששיגר רקטות קסאם לעבר הנגב המערבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully