וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילנאי התנצל בפני תושבי עוטף עזה

יהושע בריינר

17.6.2008 / 13:15

זאת בעקבות הביקורת שהטיח בהם אתמול, ממנה השתמע כי אין להם כושר עמידה. "אני מלא הערכה על המנהיגות שאתם מפגינים"

שי מכלוף

(צלם:שי מכלוף עריכת וידאו: ענת ברק)

בפגישה שערך היום (שלישי) סגן שר הביטחון מתן וילנאי עם פורום רחב של ראשי מועצות באזור הבהיר וילנאי את דבריו אתמול, "ניסיתי להסביר אתמול במליאה את הסיבות למה ישראל לא מתפרקת מול איום הטרור. אמרתי כי כפי שתושבי ירושלים, הצפון, בקעת הירדן ועוד יישובים התמודדו מול הטרור כך עושים עכשיו גם תושבי עוטף עזה. אני מלא הערכה לעמידתכם האיתנה ועל המנהיגות שאתם מפגינים".

אתמול כאמור, בעת דיון בכנסת אמר וילנאי כי "בירושלים ספגנו מאות הרוגים בפיגועים, אז אמרנו שאנחנו לא יכולים לישון בלילה? שאין לנו מה לעשות? שהפקירו אותנו?". דברים שעוררו זעם רב בקרב תושבי עוטף עזה.

דברי ההבהרה של וילנאי היום, נאמרו בתגובה להאשמות שהטיח בו מוקדם יותר במהלך המפגש ראש מועצת שער הנגב אלון שוסטר. "התכוננו היום לעוד פגישה שגרתית איתך, אך נדהמנו לשמוע את דבריך אתמול. גם לאחר שאני מקזז את עליהום התקשורתי עדיין נותרה נימה שאנחנו לא רגילים לשמוע ממך".

בתחילת הסיור הגיש עופר שמרלינג, תושב כפר עזה, מכתב שקורא לוילנאי להתפטר לאלתר מתפקידו. בתגובה לכך מיהרה דוברת שער הנגב להודיע כי מדובר ביוזמה של תושבי האזור ולא במכתב שמבטא את דעתם של ראשי היישובים בעוטף עזה.

וילנאי הוסיף כי על פי הערכתו ממשלת ישראל מתקרבת יותר לרגיעה עם החמאס מאשר למבצע צבאי, אם כי "אנו מתכוונים לרגיעה עם החמאס אך בכל מקרה מוכנים גם למבצע צבאי" אמר וילנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully