וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקצ'ה עם דובדבנים

17.6.2008 / 12:24

פוקצ'ה בשמן זית עם דובדבנים ואבקת סוכר

פוקצ'ה עם דובדבנים

הפוקצ'ה מוכרת לנו בעיקר בטעמי המלוחים, אך כאן עבר הבצק להיות מתקתק בשילוב פירותי ומנוקד. זהו מתכון מפתיע של שתי נשים שפיות, רוז גריי ורות רוג'רס מסעדת ה"ריבר קפה" המפורסמת. המתכון משלב פוקצ'ה בשמן זית עם דובדבנים ואבקת סוכר. כדאי להגיש את הפוקצ'ה אחרי שהיא מצטננת לטמפרטורת החדר.

פוקצ'ה עם דובדבנים

1 – 1/2 ק"ג דובדבני בראשית ; 1 כפית שמרים יבשים ; 350 מ"ל מים חמימים (מעט פחות מכוס וחצי) ; 500 גרם קמח לבן (רצוי להשתמש בקמח מס' 2 של שטייבל) ; שמן זית ; 100 גרם אבקת סוכר ; מלח

פוקצ'ה עם דובדבנים

מערבבים את המים החמימים עם השמרים בקערה. וממתינים כ-5 דקות שהשמרים יתעוררו. מוסיפים בהדרגה את הקמח ומערבבים לתערובת אחידה. היא צריכה לצאת רכה – אם היא קשה מידי מוסיפים מעט מים. בהדרגה מוסיפים לבצק 1/4 כוס שמן זית, חצי מכמות אבקת הסוכר וטיפ-טיפה מלח. מעבירים את הבצק למשטח עבודה מקומח ולשים אותו במשך 5 דקות, אפילו שהוא דביק למדי. מחזירים לקערה. מכסים במגבת לחה ומתפיחים כשעה.

פוקצ'ה עם דובדבנים

מגלענים את הדובדבנים. (יש מכשיר מיוחד המאפשר לשמור על הצורה העגולה של הפרי. אפשר גם לדחוף את החרצן החוצה בעזרת צ'ופ-סטיק או מקל דק אחר).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

פוקצ'ה עם דובדבנים

כשהבצק הכפיל את נפחו, משמנים תבנית - רצוי לפרוס עליה נייר אפיה ולשמן אותו. משטחים את הבצק על התבנית לגודל של כ-30 סמ"ר. מניחים את הדובדבנים על הבצק ודוחסים אותם מעט לתוכו. מכסים במגבת ומאפשרים לבצק לתפוח בתבנית כחצי שעה.

פוקצ'ה עם דובדבנים

מחממים את התנור לחום של 180 מעלות. זורים את שארית אבקת הסוכר על הדובדבנים והבצק מטפטפים מעט שמן זית ומכניסים לתנור החם. אופים עד שהבצק מזהיב כ-30-35 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully